• Svar på tråden Lekland i Stockholm
  • Tant Green

Andys tycker jag (och dottern) är jättekul. Barnadiset i Högdalen är däremot rätt trist och slitet (men billigare).

• Miss geisha

trollskogen som ligger väldigt nära skärholmenscentrum va jättebra, rent, snyggt,prydligt och sjysta priser på fika och mat!
    Undra om det va gratis veckodagar för alla eller bara för barn under 1 år!?!?

Vilket fall som helst så uppskattade min 8 månaders det stället oxå och inte bara för stora barn!

• Trulis78

Jag och dottern tycker också att trollskogen i skärholmen är kanonbra! 60 kronor i inträde är helt ok och de har massor av roliga saker för barnen! Gratis inträde för barn under 1 år som miss baby skriver...

• Drakugglan

Trollskogen i Skärholmen är bra för att det är nytt. Inte så mycket folk ännu för "alla" har inte hittat dit. Rent och fräscht fortfarande. Ett plus är deras hörna med bilar, lego och möjlighet att rita. Tanken är väl att ungarna ska springa av sig på ett lekland men det är ju bra att det finns alternativ...

Total kontrast är ju då Barnadiset för att de funnits längre. Alltid mycket folk och lite smutsigt och slitet.
    Heron city var riktigt skitigt ett tag men de har byggt om och bättrat sig.

Jag tycker sämst om Lekplatsen i Bromma för det är så litet och tjejerna som jobbar där (iallafall på vardagarna när jag är där) är fjortisar som hellre sitter ute och röker med polarna än tar han om fiket.

• stfu

ännu en här som kan rekommendera trollskogen i skärholmen!
    gu va kul mina båda pojkar hade.
    jag oxå för den delen då jag passade på att klättra o leka lite me dom :D hur stor lokal som helst ju!

mycke god fika!

• Drakugglan

Var på Trollskogen igen i förrgår. Det var ganska dammigt i klätterställningen. Antingen så var jag där precis innan deras städdag eller så är de slarviga med städningen men det är så nyöppnat ännu så att det inte hunnit bli så skumt ännu. Kändes inte så kul dock...

Svar på tråden Lekland i Stockholm