• Endag

Äntligen Gravida och de första bebisarna här!!!

Tiden rusar iväg och den tidigare tråden börjar bli förlegad...så här kommer en ny!!!

Ja en tråd för oss som kämpat som tusan och trotsat allt och till slut lyckats att bli
    gravida.......eftersom tiden rusar har även några av oss äntligen fått känna av lyckan att få sitt knyte i sin famn.... Fantastiskt!!!!.....

Så välkomna hit alla kämpar som äntligen har lyckats.......här delar vi allt från sorg till lycka... graviditetskrämpor till barnauppfostran.....!!!!!!!!!

Några andra av de fleeera trådar vi härjat i:

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m24733845.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m21523018.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m21605888.html

www.familjeliv.se/Forum-7-139/m27675057.html

Välkomna in 

♥Lycklig mamma till Eddie ♥
  • Svar på tråden Äntligen Gravida och de första bebisarna här!!!
  • Maja 79

Sjöstedt;
    Nu har jag inte varit på Ö djurpark på några år, men om ni ändå inte ska till öland, så är det inget jag rekomenderar. Åk till borås, kolmården, e-tuna eller vilken djurpark som helst..

Vi kommer nog ta en tripp till kolmården och götet. I övrigt är det tre veckor kalmar/öland. Delvis utan pappa, hur ska vi klara det ?!

JoP;
    Kommer ni att flytta ?!

• JePaLuLi

Åk inte hit till Eskilstuna och Parken Zoo, det är inte värt pengarna tycker jag iaf!

Rhu:
    Ja, det lutar åt det

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Endag

JoP,
    Trevligt med dop

Ah ni ska ev. flytta till Linköping, där har jag bott i några år och tillbringat mkt tid ( har släkt o vänner där )

I sommar har vi hyrt en liten stuga på västkusten med mina föräldrar några dagar,
    så vi ska hitta på lite mysigt där. Ska bli skönt att komma iväg.

Jag skulle inte heller rekommendera Ölsnads djurpark, men däremot Kolmården
    Dyrt men värt pengarna!

Rhu;
    KLart ni klarar er utan pappsen, ni är ju tjejer
    Nedå, men man klarar nog mer än vad man tror och ni vet ju att ni kommer ses igen.

• JePaLuLi

Endag: Ja det var mycket trevligt!

Jo Patrik är ju därifrån så vi har också släkt och vänner där. En trevlig stad!

• Sjöstedt

Svarar lite allmänt till er alla: Jag har inte hller varit på ölands djurpark sen jag var liten.. Det var svärfar som tyckte att vi skulle åka dit..
    Kolmården har jag varit på för några år sedan, och det minns jag att det var värt pengarna..
    Så jag tjatat om det nu!
    Däremot ska vi åka till Universeum i Göteborg över en dag, var där förra sommaren o det var så fint o billigt... Ska ha med min kusins son då oxå=) han e född nov-06..

• Endag

* Skuttar in med ett stort leende,
    vad det är HÄRLIGT att vara mammaledig, speciellt nu den här årstiden..
    Hoppas ni alla njuter för fulla muggar av det mysiga vädret vi har nu *

Trevlig helg på er 

• JePaLuLi

Endag: Visst är det. Det är ju en sån perfekt ålder på barnen också såå roligt!

Nu har vi varit på inskrivning och allt såg jättebra ut. Vi fick lyssna på hjärtljuden men den här lilla bäsen var inte lika samarbetsvillig som storebror var. Den sparkade och for runt en massa så hon fick jaga den redan en liten buse

• Sjöstedt

Endag: Jag njuter i fulla drag.. hade bara önskat att man kunde vara ute mer så att säga, måte ju undvika solen så mycket.. men annars njuter ag=)

Jop: Åh va mysigt, Härligt att få uppleva det igen=)

Trevlig helg på er alla

• Maja 79

JoP;
    Vad härligt!!

Vi har flygit till kalmar, flyget gick bra, men vi fick vänta i flera timmar på bagaget.. *suck*
    Fast, liten är skrikig och vi har haft en hemsk dag.. Hoppas morgondagen blir bättre!!

• Sjöstedt

Rhu: Okej trevligt att flyget gick bra, men usch va ttrist att vänta på bagagaet..
    Hoppas på att er dag är bättre idag=)

Idag ska vi på picknick=)

• Endag

Rhu;
    SURT att vänta på bagaget....
    hoppas lillan är på bättre humör nu.

Sjöstedt;
    ALLTID lika mys med picknik

Idag ska jag in till stan, har ett bankärende, och sen ska jag scrappa med en kompis ..första gången jag ska ge mig på den hobbyn så det ska bli spännande att se hur det kommer bli ..

Pssst; hört att Sunny fixat bredband nu

• Endag

Glömde ju skriva att min lille raring "säger" mamma nu
    Men det låter mer som mamamamamammmmaaaa....

Kram till er alla!

• Sjöstedt

Endag:ÅHHHHHHH va mysigt att han säger mamma, et ögonblciket väntar jag på=)
    Ja det e underbart med picknick, speciellt när det e några st.. =)
    Scrappa, ja det tycker jag e snyggt men e ursålig på det, men lycka till =)

Hoppas att sunny snart kommer då.. e ju så nyfiken på liten=)

Svar på tråden Äntligen Gravida och de första bebisarna här!!!