• Rastafairy

Nån mer gravid med outtröttlig ettåring?

Hej

finns det några mer jättejättetrötta föreldrar som jag som har en bebis i magen och som är hemma om dagarna med första barnet somär lite yngre ca 1 år?

Jag får inte en sekund vila..det är jättejobbigt och tråkigt att vara hemma! Låter hemskt men det är det...blir så låst för jag har ne hund som inte kan vara själv hemma som skäller och får panik om jag lämmmnar henne så jag sitter mest hela dagarna bara inne och inte gör något. Visst går vi på promenad men ryggen gör så ont iochmed min foglossning så de är inte så roligt.

Vad ska jag göra? Finns det något sätt att bryta tidstressen och tröttheten på? När hon sover lunch försöker jag slappna av o sova men deär helt omöjligt!

Usch...

Nån mer?

• Svar på tråden Nån mer gravid med outtröttlig ettåring?
  • Lillisen mamma

Hej hej!

Här är en till trött mamma :) Min son är 10 månader och är inte still en minut! Har börjat resa sig mot möbler så man får vakta honom extra noga! Och så är jag gravid i v 20 så jag orkar inte lika mycket som innan! Och ut och brukar jag göra men det dåliga vädret gör att det blir många dagar hemma. TRÅKIGT.

• Boel1

Är gravid med tre barn innan, varav en outtröttlig snart tvååring - hon klättrar och far överallt och kräver ständig passning för att inte göra sig illa på något vis. Jag är ändå ingen överorolig förälder, hon får klättra men jag måste ha ögonen på henne hela tiden. Har också foglossning och kan inte gå ut med barnen. Jag försöker göra litegrann i hemmet i alla fall, fast jag får ont för tiden går i alla fall lite fortare då... Sitter endel vid datorn, fast det går ju bara om minstingen sover...

Svar på tråden Nån mer gravid med outtröttlig ettåring?