Mamma tråden för oss 89:or!
Här är det tänkt att vi mammor födda 89 ska sammlas och prata om allt mellan himmel och jord!
Här är det tänkt att vi mammor födda 89 ska sammlas och prata om allt mellan himmel och jord!
Tackar
Då trodde man att det berodde på en infektion, men iom att det blev likadant nu igen har man konstaterat att jag har en försvagning av livmoderhalsen.
Ja det är jättekul, och spännande!
Hej på er mammor! Ursäkta att jag stör i eran tråd men jag har lite frågor som jag tror att NI är bäst på att svara på.
Jag är 18 år, studenten till våren och lägenhetskontrakt. Jag och killen jobbar som timm vikarier båda två. Villka förutsättningar hade ni när ni skaffade barn? Var dom planerade eller "olyckor" dom blev lycka? Jag gjorde abort för ca 7-8 månader sedan, är det fel om vi skaffar barn snart? Tror ni att det skulle fungera i en etta på 26 kvadrat? :S
klart de skulle funka. allt funkar om man verkligen vill. men ni kanske skulle skaffa lite större men de e ju ingen bråska än, först 9mån grav å sen några månader till innan h*n börjar röra sig på golvet :). våran flicka va en "olycka" men jätte älskad ändå. jag gick 1året på gymnasiet å min kille hade hoppat av skolan helt
klart ni kommer klara de om de e de ni vill. :)
man kanske inte ska sträva efter att ha pengar från soc. men de är ju en temporär lösning.
Större är ju inget måste kanske förens barnet är runt ett eller så.. Visst det är ju skönt med de innan men då förutsätter ju de att man ska kunna betala hyran med. Våran lilla etta kommer ligga på 2000 och om vi vill ha en trea blir de 1500 kr till. Och det är ju isf bra om man slipper bidrag.. båda kan jujobba heltid när barnet är på dagis. Vill ju inte ha barn på dagis alls igentkligen men vad gör man i dagens samhälle? Det finns inte många andra lösningar XD