• its nice to be hated

Viktminskning (hoodia)

Undrar om det finns någon här som använt sig av viktminskningspiller" innehållande ngn slags hoodia extrakt för att gå ner i vikt ? Fungerade det bra på dig osv. ?

- Blood Fire Death - Bathory -
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-13 07:51
    Något slags..
  • Svar på tråden Viktminskning (hoodia)
  • visspen

jag äter acomplia och det fungerar det går sakta men det händer lite.. men man måste ju röra på sig och äta annorlunda mot förut..

• Bigmamajama

Piller är bara båg.
    Det som funkar är att man äter bättre och rör sig mer.

• visspen

nej det är inte båg.. de jag äter blokerar en reseptor i hjärnan så man inte blir sugen så det är en hjälp att förändra.

• its nice to be hated
    Bigmamajama skrev 2008-03-13 08:18:22 följande:
    Piller är bara båg.Det som funkar är att man äter bättre och rör sig mer.
    Kanske för dig då för mig har det funkat med lite olika sådana piller +diet +träning så.. jag klagar inte.
    Har köpt ett par som innehåller hoodia, därav min fråga. Ej börjat käka dom än bara.
  • its nice to be hated
    visspen skrev 2008-03-13 07:57:52 följande:
    jag äter acomplia och det fungerar det går sakta men det händer lite.. men man måste ju röra på sig och äta annorlunda mot förut..
     Acomplia har jag nog aldrig hört talas om.. får ta och googla
     Hur länge ska du äta dom då?
     Ja det är klart man måste röra på sig och ändra om kosten jag går själv på diet just nu, och ska börja med ett par tabletter jag beställt.
    Så då är det bar amotionen man ska komma igång med.. latmask som man är så är det fasen inte det lättaste :)
  • visspen

det är inte hoodia idom men jag fick dom utskrivet av läkaren.. kolla i fass.se det är en massa biverkningar men jag vet entjej till som äter dom och vi har inte fått några som helst biverkningar.

Svar på tråden Viktminskning (hoodia)