• LOLA

20 månader av försök inkl missfall

Hej!
    Började "försöka" juni 2006. Det tog 14 månader då jag faktiskt blev gravid =)
    Detta höll sig dock bara i 3 månader, då jag fick missfall o här är jag nu 20,5 månader efter första försöket, lite lätt deprimerad........

VARFÖR händer det aldrig något??? VARFÖR kan alla andra bli gravida så fort??

Hoppas dock på ägglossning imorgon eller övermorgon.... hoppas hoppas hoppas!

• Svar på tråden 20 månader av försök inkl missfall
  • lyckan kommer

Hej Lola beklagar ditt missfall! Tyvärr så är det ju det man hela tidne tror att alla andra blir gravida utom en själv. Vi är så många här inne som kämpar. Jag såg att du skrivit i 30+ tråden. Välkommen dit! Om du inte varit där innan så är det ett glatt gäng med humor och ironi för att försöka att ta oss igenom svåra tider av hopp och längtan och förtvivlan. Har själv försökt sedan maj 2004, ett IVF som slutade i missfall. I förrgår klarade inte mina två ägg upptiningen. Livet är jäkligt men någopn gång blir det vår tur. Vi ses i den andra tråden. KRAMIS

• Lilldusan

Hej Lola.
    Jag vet hur du känner, vi har försökt i dryga två år och förra månaden kom ingen blödning men det visade inget + på testerna, sedan kom först en mycket liten blödning så jag gick till gyn efter ett par dagar bara för att där få veta att det faktiskt var ett litet barn men mf, så just nu är jag så långt ner jag någonsin kan komma, försöker hitta meningen med livet igen och det är inte lätt.

Svar på tråden 20 månader av försök inkl missfall