• nippetippan

kanske, kanske

har haft mens som en klocka hela livet och försökt få barn i 2 1/2 år. Idag är första gången som mensen inte infaller som den brukar!! Så spännande och himla otroligt om det äntligen är över med väntan! Huh vad nervöst!!

• Svar på tråden kanske, kanske
  • Me o Mike

När hade du tänkt testa dig??
  • nippetippan

.. sitter just och funderar på det. Vet inte om jag har ett test hemma ens, det har inte ens varit någon idé att försöka förut. Läste just någonstans att man kan testa 3-4 dagar efter för att få ett hyfsat säkert resultat. Kanske får hålla ut till på lördag iallafall..

• Me o Mike

Njae med tex CB kan du testa 3 dagar innan din mens..

• nippetippan

.. sitter just och funderar på det. Vet inte om jag har ett test hemma ens, det har inte ens varit någon idé att försöka förut. Läste just någonstans att man kan testa 3-4 dagar efter för att få ett hyfsat säkert resultat. Kanske får hålla ut till på lördag iallafall..

• nippetippan

ojdå, kanske jag ska springa o köpa ett ikväll men fy vad nervöst. Det är bättre o vänta, just nu tänker jag bara att mensen kommer nog imorgon... fast brösten är väldigt ömma och svullna, så kanske. Du förstår nog hur mina tankar går..

• Me o Mike

Ååå va spännande!! Nä inte kan du väl köpa ikväll?!

nippetippan skrev 2008-03-13 20:47:41 följande:
    ojdå, kanske jag ska springa o köpa ett ikväll men fy vad nervöst. Det är bättre o vänta, just nu tänker jag bara att mensen kommer nog imorgon... fast brösten är väldigt ömma och svullna, så kanske. Du förstår nog hur mina tankar går..
Svar på tråden kanske, kanske