less på bubblet i örat vad kan det vara?
så fort jag sväljer el äter så bubblar det i öronen snart haft det i 3 v nu.
har kört revaxör och det var ingen vaxpropp el så.
så less på bubblet nu
nån som har en aning om vad det kan vara?
så fort jag sväljer el äter så bubblar det i öronen snart haft det i 3 v nu.
har kört revaxör och det var ingen vaxpropp el så.
så less på bubblet nu
nån som har en aning om vad det kan vara?
Har du varit förkyld?? Jag fick vätska bakom trummhinnan en gång o det bubblade. hördes så fort jag öppnade o stängde munnen... Gick över av sig själv...
jo jag har varit förkyld med det är ju 3 v sedan hur lång tid tog det innan det gick över för dig?
Min tanke också med vätska bakom trumhinnan. Jag brukar använda nässpray någon dag så släpper det alternativt att man håller för näsan och blåser dock inte för hårt!
Prova med att hålla för näsan och "blåsa ut" luft med öronen...
verka inte funka att varken blåsa el inte får se om det går över under veckan
Oj det är ganska många år sen nu... men det kan säkert ha varit 3v... Det kändes som en evighet iaf!!! Är det båda öronen?? Jag fick bara på ena... Jäkligt obehagligt och ENORMT störande!!!
nu har det gått 4v å inte försvunnit blir tokig snart
hade samma sak och plötsligt blev jag typ helt döv! Gick till läkaren och fick höra att jag hade kraftig yttre öroninflamation samt att jag hade små små hål överallt i trumhinnan, genom dessa hål rann det var ut i hörselgången och det var dessa jag hörde som bubblade och knastrade. Dom sög ur örat med en vakuumpump och sen fick jag penicillin och örondroppar.
Fick också höra (haha) att ju ondare en öroninflamation gör desto mindre farlig är den.
Tycker du ska ringa läkaren för dom du som jag har små hål i trumhinnan så får man inte använda revaxör.
Eller så är det bara en envis vaxpropp :)
men jag har ju inte ont el så
Nellies matte skrev 2008-03-20 16:23:47 följande:
Har du varit förkyld?? Jag fick vätska bakom trummhinnan en gång o det bubblade. hördes så fort jag öppnade o stängde munnen... Gick över av sig själv...