• Anonym (arg...)

BÄSTA fam.rätts adv i stockholm tack!!!!!!!!!!

Jag behöver den bästa advokaten som finns att tillgå i en vårdnadstvist....
    Mitt x har gått för långt o jag har nu inte träffat mina barn på ett halvår!!!
    Jag behöver en advokat som ser att det rör sig om rent trams ,,,o att INGET handlar om barnen!!

GE MIG TIPS!!!!!!!!!!!!!!
    (min förra adv va ett riktigt mähä,,,jag behöver nån med tåga o lite j-r anamna i!!)

• Svar på tråden BÄSTA fam.rätts adv i stockholm tack!!!!!!!!!!
  • Anonym (: ))

Jo det är sant. Domaren sa till henne att nu fick hon lugna ner sig eller gå : )

• Anonym

Vill tipsa om en jättebra advokat som heter Lena Feuk. Googla på det namnet så hittar du henne! Hon är dessutom ofta i media vad gäller barn i rättssamhället och familjerätt! Ett riktigt proffs!!!

• Anonym

Oj
    Jag kan inte rekomendera ngn i stockholm och absolut ingen i
    Hudiksvall jag hade en Tommy Lönnqvist där och
    han försvarade nästan motpart jag fick göra allt jobb själv
    som tur var lyssnade de på mig men advokaten får ju faktisktbetalt.
    Sedan överklagade motpart och då hade jag otur med domare istället. (bytte inte advokat pga mkt låg energi).Orken tar ju slut och det är väl det som vissa räknar med ngn form av utkörningsmetod).

• Helena 82

Maria Kardell, finns på östermalm i sthlm. Använder henne just nu i en pågående v-tvist. SUPERBRA!!! Hon jobbar för en Marianne Beudat. Bara googla...

• Anonym

Lotta Insulander-Lindh!!! Hon är en riktig stjärna. Dyr, men bra.

• redsea

länsjuristerna
    börje ericsson 08-4060888
    jag har varit 8 ggr med honom i domstol och det har gått i vår favör varje gång
    jag har blivit stämd 8 ggr på tre år
    kan tilläggas att har man inte rent mjöl i påsen är det ingen idé för att samarbetet ska funka måste man säga allt ALLT till honom för att slippa lik i garderoben!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (: ))

Redsea: lite nyfiken, vad har du blivit stämd för?
    Mitt ex stämde mej för jag behöllt barnet hos mej när barnet hade 41 graders feber och inte ville lämna ut henne på hans umgängestid?
    Han ville ha vite

• redsea

bla detsamma
    denna gång var det verkställighet och domaren kom fram till att han stämt mig utan fog så han får ta mina och sina rättegångskostnader
    det står uttryckligen i domen och jag citerar "att i sjukt tillstånd tillfälligt byta hemmiljö kan normalt sett inte anses vara till gagn för ett bar"

• Videli

Jag kan rek. Tomas Johansson som finns i Sthlm.

Mitt ex stämmde mig 4 ggr och jag vann varenda mål. Han är kanonduktig

• Demaskera en lögnare

Börje Eriksson från L&J AB:  

Tyvärr man kan inte rekommenderas! 
    Riktig lögnkarl som använder maximal sin retoriskt och försöker ge liv åt lögner och trakasserier.  Efter att ha lyssnat honom en hel dag och om du gillar sanning och moral ..då du vill bara kräkas kvar.
    Ps.  En livlig domare och en lämplig advokat vid din sida grep honom vid hornen i hans bluff.  

***12 gånger i tingsrätt och aldrig har vunnit något. 

Han själv under tiden vinner sina timmar och massa pengar varje 6 månader gång efter gång med falska löften i  din yrkandes skäll  ...men staten och du,  eller du själv förlorar dina pengar om du anlitar på honom. 

Maria Kardell rekommenderas varm i stället, finn och duktig i målet.

Svar på tråden BÄSTA fam.rätts adv i stockholm tack!!!!!!!!!!