• dossanova

Stickande känska vid ruvning?! Berätta gära mer om det

Hej Alla som ruvat! Glad Detta e min fösta ruvning så jag e uppmärksam på allt..

Imorgon har det gått exakt en vecka från mitt ET.
    Jag har alltså ruvat i 6 dagar. De första dagarna hade jag en molvärk, den avtog såsmåningom o e väldigt svag när den kommer nu. Jag har dock en stickande känsla som kommer då och då, sen ruvdag 2-3 har den där stickande känslan varit, som om man skulle bli nypt från insidan. Sen har jag även en yrsel som även kommer o går som den vill.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka allt och undrar nu om det finns någon som har haft liknande symptom och plussat Glad

Jag vet oxå att det kanske e lite tidigt att säga i och med att det e RD 6, men ägget fäster faktiskt efter 3 dagar sa min doktor

Är tacksam för alla svar..

• Svar på tråden Stickande känska vid ruvning?! Berätta gära mer om det
  • Jessica1

Skulle nog tolka det positivt, det är flera av tjejerna (inkl. jag) som har kännt "hugg" i magen när ägget har fäst...
    Men någon är mycket liten och mycket kan fortfarande hända...

• hopp08

Kände just den där stickande känslan, gör det fortfarande o plussade för en v sen.
    känslan avtog helt efter de första 2-3 dagarna efter ET (5-dagars) o återkom först på RD 12.

• dossanova

jag har exakt samma känning, men nu känner jag inte av stickningarna, Jag e bara på RD 8

• Piastowska

Samma här, på ruvardag 4 och det sticker o kliar.
    Vad är det?

• dossanova

Jag har hört att det är när det fäster..

Svar på tråden Stickande känska vid ruvning?! Berätta gära mer om det