• Anonym (fattig)

Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?

Jag är ensamstående med två barn, har en medelinkomst skulle jag tro, får ut ca 14000 efter skatt + diverse bidrag. Det funkar hyfsat. Men det blir ju inte särskilt mycket över.

Nu vill jag ha tips på hur man kan tjäna extra pengar som räcker även till den där lilla guldkanten som jag skulle vilja ge mig och mina barn ibland. Kan inte jobba extra pga barnen.

Tips? Kan man jobba hemifrån på något sätt?

• Svar på tråden Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?
  • Anonym (fattig)

Anonym (.) skrev 2008-03-14 22:19:24 följande:

Blogga!!!Skriv en superintressant och väl formulerad och igenomtänkt blogg.Passa andras barn?Gör pärlsmycken?Sy & Sälj?Kika inpå www.hemmagjort.se för ideer.Man får tjäna 30 000 om året på sin hobby.
    Bra tips där.
  • ugglan

Hur tjänar man pengar på att ha en blogg? Är det om företag vill annonsera i den för att man har så många besökare eller?

• Bebislängtan 82

Jag passar hundar. Just nu har jag  3 hundar+min egen. Fullbopkad hela veckan. Får pengarna inbetalada varje fredag på kontot allt mellan 3-600 kr så då har man ju pengar hela tiden typ

Längtan är stor.
  • Anonym

Undrar också hur man tjänar penagr på en blogg? Och även om man kan vara anonym i sin blogg?

• Anonym
    Anonym (fattig) skrev 2008-03-14 22:33:06 följande:
    Hmm, men vad SÄGER MAN??? Alltså, vad är det de betalar för att få höra?
    DU får låssas att du ligger och leker med dig själv och stönar :P

tyckte de va en rätt kul idé , är de lagligt?
    nadja84 skrev 2008-03-15 08:17:45 följande:
    www.metrobloggen.se ger dig pengar vid många läsare
    Hur många läsare måste man ha för att få pengar då? Får du pengar för de?
  • Anonym

Anonym (fattig) skrev 2008-03-14 22:33:06 följande:

Hmm, men vad SÄGER MAN??? Alltså, vad är det de betalar för att få höra?
    snopp
  • nadja84
    Anonym skrev 2008-03-15 09:50:40 följande:
    Hur många läsare måste man ha för att få pengar då? Får du pengar för de?
    Nej, jag får inte pengar för det för är inte så aktiv som man ska. Men gå in där och kolla.. jag bloggar inte för pengar så är inte så insatt i det!
    *Dylan 2006-03-25* www.metrobloggen.se/divinest
  • Anonym (telsex)

Ja telesex är lagligt. Man kan tex gå in på IX.se och regga sig där men jag vet inte om det ger så mycket. Där kan man bli "godkänd" och få en stjärna i sitt nick så alla vet att de får det de betalat för. Dvs, en massa stönande

• Anonym
    Anonym (telsex) skrev 2008-03-15 10:05:18 följande:
    Ja telesex är lagligt. Man kan tex gå in på IX.se och regga sig där men jag vet inte om det ger så mycket. Där kan man bli "godkänd" och få en stjärna i sitt nick så alla vet att de får det de betalat för. Dvs, en massa stönande
    Haha sånt e jag bra på så man kanske skulle gå in och så om man kan känna lite på de
  • Anonym

va? jag har hört att man tjänar ga ska bra på telesex med. typ 3kr/minut man talar. kan ju bli en hel del om man talar mkt xD hehe

• Anonym

Hm.. Nu blev jag lite eller väldigt nyfiken på det där med snabba pengar:) telsex ex.. hur börjar man?

• Anonym

Hemparty försäljare, finns ju en uppsjö av olika. Det är ju inget krav att du måste åka till dem, har du plats kankse du kan avvara en hörna till barnkläder, ljus eller vad det nu finns.

*Hm, gå en snabbkurs i massage o ge massage hemma.
    *Sälj begagnade trorsor
    *Att hålla en ABF kurs, fst det är ju svårt med dina barn, hur gammla är dom? Tänkte om dom kankse kan följa med?
    *Rota på loppisart, fixa till o sälj vidare

Nu var ideerna slut !

• hotten

ang få tjäna 30 000,- år på sin hobby, ja innan man behöver momsdeklarera, men skatt måste man betala in från första vinst kr! å även om hobbyn går med förlust så måste man deklarera för det.

Svar på tråden Hur tjäna extra pengar - jag vill ha guldkant på livet?