• Mollysmamma20

Unga föräldrar i stockholm?

Letar efter unga föräldrar, själv är jag 20, i stockholm (andra får självklart också skriva) som man kan snacka med på msn och eventuellt fika, promenera med :)

har en dotter på snart 4 månader och ingen av mina vänner har barn så börjar bli ganska segt att gå omkring själv hela dagarna :)

min msn/mail är carin_isaksson@hotmail.com om någon vill adda eller maila :)

• Svar på tråden Unga föräldrar i stockholm?
  • Carinamamma84
    Svar på #20
    Hej Caamillaa :O)
    Jag är 23år Bor i sthlm i Södertälje.
    Har en dotter född 05 juni Väntar lillebror åt henne BF 4 augusti :O)

Sambo_carina84@hotmail.com
  • Caamillaa
    Carinamamma84 skrev 2008-04-06 16:57:33 följande:
    Svar på #20Hej Caamillaa :O)Jag är 23år Bor i sthlm i Södertälje.Har en dotter född 05 juni Väntar lillebror åt henne BF 4 augusti :O)Sambo_carina84@hotmail.com
    Hej! Å vad kul! Grattis! Hur mår du?
  • Juhanna
    maammas skrev 2008-03-31 13:46:32 följande:
    Hej!Jag är också en ung mamma, jag är 21 år som också gärna skulle lära känna nya vänner som har barn. Jag har en son som är två och ett halft år så han är förvisso ingen bebis längre. Vi bor i Älta i Nacka.
    Blir lite nyfiken, vart i Älta bor du?
  • maammas
    Juhanna skrev 2008-04-07 19:42:58 följande:
    Blir lite nyfiken, vart i Älta bor du?
    Jag bor i Hedvigslund. Bor du också i Älta?
  • HeartsOnFire

Jag är en ung mamma på 21 år(22 i sommar) som har en son som är 1 månad och två dagar...vi bor i Nacka.

• Juhanna
    maammas skrev 2008-04-07 20:45:22 följande:
    Jag bor i Hedvigslund. Bor du också i Älta?
    Nej men har bott där ett litet tag, sambon är därifrån.
  • Natli

Hej ung mamma på 23 med en son på 13 mån. Bor söder om sthlm.

Msn: [email protected]
    bara att adda, alltid roligt att träffa andra unga med barn. Speciellt när jag knappt känner andra som har barn, inte några som jag umgås med iaf.

Att vakna upp varje dag och se ditt leende, du är mitt mirakel
  • Ana24
    Jesssssiicca skrev 2008-03-21 09:11:46 följande:
    Hej hej!Jag är en tjej på 23 år och väntar på min och sambos första bebis som ska komma den 12 Juli=)Min msn hotmail.com/Jessica
    Hej jag e oxå 23 min första kommer 28 juli :)
  • Kesse88

Hej Natli! Min plutt är beräknad att komma om 1,5 vecka. Jag addar dig på msn.

Juhanna du bor i sundbyberg va?

• Juhanna
    Kesse88 skrev 2008-04-08 19:50:16 följande:
    Hej Natli! Min plutt är beräknad att komma om 1,5 vecka. Jag addar dig på msn. Juhanna du bor i sundbyberg va?
    Nej inte längre, men har familj och vänner där så jag är fortfarande rätt så mycket i sumpan. Hoppas på att flytta tillbaka igen men det är svårt att få lägenhet där.
  • Mollysmamma20

Va roligt att det finns så många unga föräldrar här! :) lägg som sagt gärna till mig på msn eller skicka ett mail, eller varför inte skriva i min gästbok här på fl :)

• j0sefin

Hej hej!
    Här är en till ung mamma till en liten pojke som blir 2 veckor på tisdag. 19 år men blir 20 i sommar och bor ute i Älta (Nacka).

• Tumadre

Jag är 20 och har två barn, bor norrut.
    Kontaktinfo finns i bloggen

Svar på tråden Unga föräldrar i stockholm?