• Litheo

Hur ta bort kontot på Spray?

Jag gifter mig snart och ändrar namn och vill då ta bort mitt mail konto. Men hur tar jag bort det? Har letat under inställningar men hittar ingenting om att avsluta konto.

Någon som vet?

• Svar på tråden Hur ta bort kontot på Spray?
  • Lily38

oj..jag tog bort mitt men minns inte hur...det var inte svårt.
    Hittade det här...lycka till :)

Inaktivera dig
    Logga in på Spray Date som vanligt och välj "Inställningar" och klicka sedan på "Inaktivera mig" under rubriken "Avsluta ditt Spray Date medlemskap". Då kommer din Date-profil att inaktiveras och inte synas för andra användare.

Efter sju dagars uppehåll är det möjligt för dig att aktivera kontot igen genom att logga in på Spray Date som vanligt, utan att några inställningar försvunnit. Du är välkommen tillbaka!

Stänga ner kontot helt och hållet
    Om du vill avsluta ditt Date-konto helt och hållet ber vi dig kontakta oss via kontaktformuläret och meddela att du vill avsluta ditt Spray Date-konto. Glöm inte att skicka med ditt användarnamn och lösenord samt meddela om du har en Deluxe-prenumeration via kreditkort eller sms.

Tänk på att om du har både Spray Date och Spray Mail på samma användarnamn så kommer du fortfarande ha din Spray Mail kvar även om du tar bort ditt konto på Spray Date.

• repsej1

Hur kan jag ha kvar spray. Avslutade för flera år sedan. Har en liveadress, men spray ställer till det, så att jag inte kommer in på mina mail.

Svar på tråden Hur ta bort kontot på Spray?