jag mår skit
jag har 3 barn, döttrar på 16, 14 och en pojk på 6 år. Jag har så svårt med min uppfostran av min 14 åring. Hon har haft stora problem i skolan med skoltrötthet (smart tjej som alltid haft lätt för sig men orkar inte längre) hon har haft dåligt humör och har haft svårt med kommunikationen. Nu de senaste dagarna så har det varit bättre, vi har hjälp henne med skolarbetet och vi har haft det bra. Nu är det så att hon är väldigt tidig när det gäller intresset av killar, i går så ville hon sova över hos en 18 årig kille som vi träffat några gånger och han verkar helt ok. Men jag sa att hon får sova där om jag får hälsa på hans föräldrar och kolla så allt är ok att hon sover där. Jag gjorde det och hon blev så otroligt sur över detta, förstår inte alls mig. Jag tycker att inte att det känns rätt att bara släppa iväg henne till en 18 årig kille utan att att kolla så att någon vuxen finns tillgänglig. Själv är jag nu osäker på om jag gjorde rätt, det ända jag gjorde var att jag följde med in och hälsade och frågade om det var ok att min dotter sov där och dom var trevliga och verkade inte ta illa upp. Men jag är så osäker på varenda sak jag gör när det gäller uppfostran, Jag är en orolig mamma som vill mina barn det bästa. Snälla ni kom med synpunkter om jag gjorde rätt eller fel! jag behöver all hjälp jag kan få!