• Anonym

Är det okej att ha högljudd sextrots grannar som hör?

Kan själv aldrig vara tyst utan stönar ganska högt oavsett om någon kan höra eller ej. Nu bor vi i ett ganska lyhört hyreshus och har en barnfamilj ovanför oss och kanske även en barnfamilj under oss. Försöker vara liiite tystare vilket är väldigt jobbigt och svårt då man måste koncentrera sig vilket resulterar i att man inte kan slappna av och bara njuta fullt ut. Är man hänsynslös när man är högljudd under sexet?

• Svar på tråden Är det okej att ha högljudd sextrots grannar som hör?
  • Slampan No 1

Jag hör när min granne har sex och då säger jag högt och tydligt. Fan att jag inte har en uniformerad kille! Jag blir inte störd, tvärtom.

• Themis

Blir det alldeles för störigt kanske man kan spela lite musik för dom?

120 decibel Rammstein coming right up!

• Slampan No 1

Kanon bra =)

Themis skrev 2008-03-25 21:54:23 följande:
    Blir det alldeles för störigt kanske man kan spela lite musik för dom?120 decibel Rammstein coming right up!
  • trisha

asså man tycker ju att man ska få låta som man vill...men jag skulle skämmas lite om jag visste att grannarna hörde en...träffa dom i trappen dagen efter ba "tjena". Satt i soffan med mina småsyskon en fredag o hörde grannarna när dom var på g,ja vaad ska man säga? det var ju...trevligt (inte)

• Anonym

Jag kan säga att jag har dämpat mig en hel del sedan vi flyttade tillsammans in i vår nya lägenhet. Innan dess bodde jag själv i en annan hyreslägenhet och där var jag inte det minsta tyst (det bodde inga barnfamiljer där dock) och fick höra många gånger när grannen hade fest, hur de härmade mig. Blev inspelad på någons mobil också när en annan granne snett övanför mig hade fest och det var folk på balkongen när vi hade sex...
    När min granne hade fest (vilket han hade typ varje helg i början) så sänkte de alltid musiken när vi (jag) började låta. Pinsamt sedan när man träffade folk i trappen vilket jag försökte undvika...hehe
    Inte bättre när mitt omogna ex satte upp kartonger från lite olika sexleksaker helt synligt i soprummet som skulle slängas, för att han tyckte det var skoj eftersom alla skulle tro att det var mina (vilket det var)...
    Det är så svårt hur man ska göra tycker jag. Nu väntar vi även smått och då kan man ju inte skrika ut sin njutning heller precis. Men håller med om att det är hänsynslöst faktiskt.

• Robinsyster

Äsch.. stöna på.
    Har toklyhört i min lägenhet nu, dock är jag singel så har inte provat sex här men det komme rjag inte tänka på. Kanske att jag kommer tänka på nätterna att barnen sover men hur länge brukar man få låta då? hehehe
    Beror ju på killen så klart....

• Anonym (Anonym)

Har grannar som har högljutt sex ofta. Det har gått så långt att vi nu ska försöka flytta. Jag mår jättedåligt av det. Vi har pratat med dem utan förbättring. Det sker alltid när vi ska sova. Jag får rejält med ångest av det. Känner mig äcklad påtvingad och antastad av det. Vill inte vara med i deras sexliv. Tycker det är jätteviktigt för alla att ha ett sexliv som man trivs med men jag vill inte tvingas på deras. 
    Får numera ångest när jag ska sova för jag är rädd att de ska väcka mig. Vi bankar i taket när vi blir väckta av det men då är skadan redan skedd och kan inte somna om.

• Anonym (Skojar du?)

Nej, det är helt klart att ofreda sina grannar, att pådyvla dessa sitt eget sexliv. Det är på samma låga nivå som att gå omkring näck i sitt hus eller lägenhet, med full insyn då förstås. Det senare borde vara straffbelagt. 

Svagbegåvade, psykiskt störda typer blottlägger och pådyvlar andra sitt sexliv Eller fula, uppmärksamhetskåta fetton som aldrig får någon bekräftelse. Båda sorter borde försvinna från jordens yta. 

• Anonym (Hänsyn)
    Anonym (Skojar du?) skrev 2025-11-08 09:55:19 följande:

Nej, det är helt klart att ofreda sina grannar, att pådyvla dessa sitt eget sexliv. Det är på samma låga nivå som att gå omkring näck i sitt hus eller lägenhet, med full insyn då förstås. Det senare borde vara straffbelagt. 

Svagbegåvade, psykiskt störda typer blottlägger och pådyvlar andra sitt sexliv Eller fula, uppmärksamhetskåta fetton som aldrig får någon bekräftelse. Båda sorter borde försvinna från jordens yta. 

Lite grovt uttryckt av dig, men jag håller med om att man alltid bör ha grannar i åtanke, särskilt om man bor i flerfamiljshus. Det kan upplevas både som pinsamt av grannar men vara extra störande för ensamma grannar, eftersom sexljuden ger dem en stark påminnelse om hur ensamma de är.

Hänsyn måste man alltid visa.
  • Anonym (Alv)

Tycker att man ska visa hänsyn.

• Anonym (Roba)

Nej, inte okej någonstans. Sex är något intimt och privat mellan två personer och inget man ska lägga upp för sina grannar eller någon annan heller för den delen. Sjukt hänsynslöst och äckligt.

• Anonym (porrskada)

Det är så porrfilmsinspirerat. Inga skriker som galningar när det går för dem om man inte lärt sig det från P-rullar.

Skriker de så fort de njuter av andra saker också? Nä precis!
    Jag har mest haft grannar som varit yngre som hållit på så. Det är bara en porrsakada att tro att det är normalt.

Vem skriker och stönar ashögt när man skaffat ungar? 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (porrskada) skrev 2025-11-08 13:08:50 följande:

Det är så porrfilmsinspirerat. Inga skriker som galningar när det går för dem om man inte lärt sig det från P-rullar.

Skriker de så fort de njuter av andra saker också? Nä precis!
    Jag har mest haft grannar som varit yngre som hållit på så. Det är bara en porrsakada att tro att det är normalt.

Vem skriker och stönar ashögt när man skaffat ungar? 

Väl .... Jag hade en (mkt)äldre tant en gång, och jag var skitglad hon bodde i ett enfamiljhus.  Satan vad högljudd hon var. Hade det varit täta grannar, hade de nog ringt polisen. Det hördes säkert ut som om jag höll på att tortyrera/döda henne.

Men så fick hon sin första orgasm med en man på årtior, just med mig den gången   {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Är det okej att ha högljudd sextrots grannar som hör?