Sandra187 skrev 2008-03-27 18:11:30 följande:
det är ju bra att de tittade och reagerade på det, då kan de också hjälpa till eftersom de inte vill få några kryp. men bryr sig barnen om det sedan efter ett tag eller rinner det bara ut i sanden, att de inte fortsätter vara lika måna om städningen??
Haha, har runnit ut i sanden redan...
Så var det med det.
Vi har min mans kusin barn hos oss en vecka, hon är 19 år. Och det tog henne exakt en dag att börja lämna saker efter sig som jag får plocka..
Jag blir inte klok på detta, är det mig det är fel på? eller är det min familj som "visar vägen" till alla???
Så nu servar jag 7 personer.. blää.
Sen går jag och lägger mig åtta helt slut, och får höra att jag är tråkig av min man!?!
Så kan det vara...
När jag har 1 vecka kvar till beräknad så ska min mans lillesyster gifta sig, och det kommer ju mycket släkt från utlandet, och några(ca 10 st) ska jag bo hos oss, jag kommer flippa ur...
Men det finns positiva saker oxå! Bebis sparkar och mår bra. Vi köpte vagn i helgen på babyland, jag hade 20% rabatt. Det blev en teutonia spirit, plommonfärgad liggdel och svart sittdel. Hoppas plommon färg inte är för tjejigt, om det blir en liten kille..
Vi köpte en svart teuotnia bilstol oxå, guud vad bekväm den ser ut, med stoppnig o allt. Inte som lillan hade för 6 år sedan..
Allt är så spejsat nu tycker jag...