• Miabjörn

Precis plussat,men inga symtom......

Hur vanligt är det?
    Är i v.5,och har bara lite halsbränna......kan halsbrännan höra till graviditeten?

Kram från mig.

• Svar på tråden Precis plussat,men inga symtom......
  • Petrah

ja det kan det. Men symtom kan behöver du inte känna förrän framöver. Det är helt olika. jag kände i v 6 att jag va yr bara med första barnet, med andra så kände jag ingenting före månad 4. så det är olika.
    GRATTIS föresten

Wild, Raw and Beautiful
  • Miabjörn

Tack! Vi är väldigt lyckliga....

• sara lois

Grattis!!

Jag kände första symptomen, illamående och yrsel en vecka efter jag plussat, dvs då jag varit gravid i tre-fyra veckor.

• Teskedsmamman

Mer vanligt än ovanligt att inte ha symtom i vecka 5... i mina 6 graviditeter har jag haft det i 2, de brukar dyka upp i vecka 6-7 för mig...

GRATTIS!!

Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • bumbibjornen

Jag är gravid i vecka 6, men jag har inga större symtom. Springer och kissar på nätterna, mår lite illa av och till, men inte så farligt. Men det kommer säkert senare ska du se :)

• Miabjörn

Hoppas det.......fast nu har jag blivit extremt sugen på schweppes!
    Skumt va?

• Lennia

Har gått exakt lika långt som du. Går in i ny vecka på måndagar och vecka 13 är min 5:e gravvecka. Känner inte mycket mer än lite ömma bröst och mensverksliknande känsla i magen. Har förresten blivit gravid med hormonbehandling.

• Spe

Är i vecka 15 och har inga speciella symptomer. Har ont i ljumskarna och är täppt i näsan...det är allt I början var jag rätt så trött och var inte så sugen på mat.

• Miabjörn

Nu är jag i vecka 6.........ömma bröst har dykt upp,men inget mer.
    Förutom humöret då.Hoppas på ett starkt hjärta den 23 April då vi ska på vul.

Svar på tråden Precis plussat,men inga symtom......