• rosen77

Gravid!!!! trodde jag aldig!

Äntligen!!! Efter 4st pergokurer, 3st inseminationer och 4 st IVF:er och nu fyra år senare blev vi gravida med endast pergo och på egen hand. Det är ett mirakel. Jag har läst detta forum men trott det aldrig kommer att bli min tur att skriva. När man minst anar.

Grattis allihop!!!!!!!

• Svar på tråden Gravid!!!! trodde jag aldig!
  • Anna620

Grattis är väldigt glad för din skull. Lycka till

• Anna620

Grattis är väldigt glad för din skull. Lycka till

• Emjah

Å vad kul för dig! Stort Grattis!

Jag har själv genomgått ungefär samma sak då jag och min sambo inte kunnat få barn (i ca 13 års tid). Käkade 5 kurer pergo, 1 sprutbehandling och sedan var jag gravid med 6-lingar. Fick missfall i januari och skulle nu hålla upp minst ett år så att kroppen kunde återhämta sig. Nu har dock den bestämt sig för annat å jag har huxflux blivit gravid =)
    Gissa om man vart förvånad!

• ÖnskanS

Grattis!! Såå häftigt att läsa sånt här, ger en hopp och kraft att fortsätta kämpa.

Emjah: Vad gör det vid en 6-ling graviditet? Det får man väl inte fullfölja, eller? Nyfiken eftersom jag själv äter Pergo och inte är på något VUL innan ÄL...

• Emjah
    Svar på #25
    Näää min läkare sa att jag inte fick fullfölja det med 6 utan en reduktion av fosterna. Jag valde att behålla 1 men kroppen stötte även ifrån sig det. Blev nog en för stor påfrestning.
  • ZJN

Jag har ätit primolut tills i fredags, men ingen mens har dykt upp iaf,kan de vara så att jag är med barn iaf? När har eran mens dykit upp av att ha ätit primolut'? ska börja med pergo på mensdag 5, men har ju inte fått någon.. jag är med barn iaf?

• bluebride
    Emjah skrev 2008-06-17 21:29:30 följande:
    Å vad kul för dig! Stort Grattis!Jag har själv genomgått ungefär samma sak då jag och min sambo inte kunnat få barn (i ca 13 års tid). Käkade 5 kurer pergo, 1 sprutbehandling och sedan var jag gravid med 6-lingar. Fick missfall i januari och skulle nu hålla upp minst ett år så att kroppen kunde återhämta sig. Nu har dock den bestämt sig för annat å jag har huxflux blivit gravid =)Gissa om man vart förvånad!
    6lingar? jisses. Hur många väntar du nu?
    Längtar efter barn!
Svar på tråden Gravid!!!! trodde jag aldig!