Shoppa på nätet i USA, tips önskas!
Vad har du för favoritsidor? Spelar ingen roll om dom inte skickar till sverige...
leksaker
barnkläder
smink
kläder till oss vuxna
o annat kul
Vad har du för favoritsidor? Spelar ingen roll om dom inte skickar till sverige...
leksaker
barnkläder
smink
kläder till oss vuxna
o annat kul
Tack! Massa länkar att kolla in
Jag köper nästan alla skor på Zappos, zappos.com
sephora.com är bra för smink och hudvård.
Jag bor i USA, sa jag spanar oftast pa sidorna sen aker jag till affaren och handlar.
kohls.com
disneyshopping.com
target.com
babiesrus.com
babydepot.com
amazon.com
buy.com
overstock.com
Tack! Vad kul med fler länkar!
Ska man oroa sig för att skicka dyra saker i privatposten ?
Försvinner paket ofta ?
Om jag åker på tull är en annan femma, då får jag ju i alla fall min grej.
Tänker köpa en HD videokamera som kostar HÄLFTEN i USA och låta polaren skicka den hit.
War, se till så att du får ett "trackingnumber" o kanske försäkra paketet?
Ingen aning, kan vara värt att kolla.
Men en kamera kommer att beställas inom kort i alla fall.
Tack för länkarna rileysmom!
Läste precis tråder och ser att du fått de flesta av dem jag brukar använda redan. Oldnavy och Gap har bra kläder till min smala dotter medan Gymboree har kläder som passar hennes rejäla tvillingbror bättre. Jag har också beställt en del ifrån www.bodenusa.com. Det är egentligen ett engelskt företag och kläderna skickas därifrån, men de kommer ändå snabbt fram hit. De har kläder till både barn och vuxna men har mest köpt barnkläder eftersom jag själv går omkring med jättemage just nu.
Har också jättebra erfarenheter av oompa.com, men de säljer mest europeiska leksaker och har köpt många bra skor ifrån StrideRite.
För vuxna finns det ett otroligt urval så det är svårt att tipsa eftersom jag inte vet vad du har för klädsmak, men många av våra svenska besökare brukar gilla bananarepulic.com, som är företaget Gaps lite dyrare/"vuxnare" märke. Men med dagens dollar blir ju det mesta billigt för er...
En annan barnaffär med både kläder, leksaker och det mesta man behöver för småbarn är babycenter.com
Jag älskar GAP!
Men kan även fynda på Target och Wal-Mart.
Outlet-center som har tex. Ralph Lauren mm är också favoriter, vet dock inte om det finns någon speciell hemsida till dem. Men testa www.premiumoutlets.com!
Dessa outleten brukar ocksa ha Ralph Lauren
tangeroutlet.com/
Jaha, tack för infon Fru Indosaurie!
vilken toppen trad
vi ska till svarfar och svarmor i slutet av sommaren och nu far jag massa tips om var jag ska shoppa loss, hurra