• SusyQ

Ånej en blödning efter 6 dagar med plus....någon som haft det men ändå fortsatt vara gravid?

Hej hej,

Min lycka verkar bli kortvarig.....plus i måndags , blödning i dag lördag....
    Någon som haft likande erfarenhet? Betyder det att det är kört nu?
    Så ledsen....S

• Svar på tråden Ånej en blödning efter 6 dagar med plus....någon som haft det men ändå fortsatt vara gravid?
  • MammasälskadeMinna

hejhej... jag började blöda lite lite i vecka sju men allt gick bra..

hur mycket blöder du?

• gintonic77

Jag blödde med båda barnen runt vecka 10, allt gick bra. Jag tycker du ska ringa till MVC om du är orolig. DÅ får du säkert komma in för en kontroll och då får du veta säkert. Oroa dig inte för mycket innan du vet något.

• SusyQ

Hej Emmashallon. Jag blöder lite grann...liksom ljust rött blod..
    Men det verkar inte avta ännu. ...
    Ringde till Carl von linne kliniken och de sa också att dte kan ske utan att det betyder negativt. Men blod är ju blod.. hittills har det bara betydd negativt för mig tyvärr.
    Tack för era svar och stöd.. Kram på er.

• MammasälskadeMinna

okej... för mig var det bara ljusbruna flytningar.
    och min förra graviditet slutade med missfall å då var det rött blod som blev mer och mera.... h>oppas att det går bra för dig!

• Dahlia

Jag blödde efter testdag när vi gjorde ivf.
    Blödde sen till o från till vecka 13+6 och trodde varje gång att det var missfall.
    Men det var det inte

Håller mina tummar för att det inte är missfall för dig!!!

Äntligen.. Efter flera års kämpande och ivf / icsi är nu BF 3 juni 2008
  • bumbibjornen

Jag blödde när jag var i 5.e veckan, typ bara några timmar, sen kom det lite brunt. Men det var inga problem, är fortfarande gravid. Gyn sa att hälften ungefär som blöder så tidigt är det början på missfall. Men det behöver ju inte vara just du. Håller tummarna för dej!! lycka till!

• Linnarskär 07

Jag är i v.8 och har haft bruna flytningar som övergått till rosa flytningar och imorse var det lite mer "blodaktigt". Har oxå lite molvärk/mensvärk. Tror ni att det är mf på gång? Är så rädd för det...

• SusyQ

Hej på er alla...
    För mig är det kört tyvärr, mycket riklig blödning som bara tilltar... usch vad trist! Positivt ändå att det fastnade denna gången. Lycka till alla ni andra härligt gravida!!! Kram på er.

• SusyQ

Hej Linnarskär 07, jag ringde till carl von linne kliniken när min blödning kom och de sa att det behöver inte vara negativt utan man få avvakta och se. Men för mig så blöder det så pass mycket att det finns omöjligt något kvar. Jag håller tummarna för dig och att det inte betyder mf!! Kram på dig!

• Linnarskär 07

Jag ringer sjukvårdsupplysningen nu så får vi se vad dom säger. Men det har iaf inte tilltagit utan är fortfarande en rosa flytning som är lite seg... dock kom det en liten flytning som en klump förut.

• Linnarskär 07

SusyQ - Usch vad tråkigt! Stor kram till dig!!!

• SusyQ

Linnarskär- jag håller all tummar jag kan för dig! Dte är nog ingen fara ska du se!Kram vännen!!

• gintonic77

Alltid jobbigt med blod även om det visst är rätt vanligt när livmodern börjar växa litegrann. Men det kanske inte bör blöda så mycket då. Håller tummarna för att det går bra och löser sig på bästa sätt. Om inte så får ni väl försöka tänka att det inte var friska/livsdugliga barn ni bar på. Man får försöka se en mening i det som sker och att det kanske var det bästa. Men men, jag hoppas såå för er skull att det löser sig. Kram till er!

Svar på tråden Ånej en blödning efter 6 dagar med plus....någon som haft det men ändå fortsatt vara gravid?