• Brooke

Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?

Finns det några unga mammor/blivande mammor eller tjejer som längtar att få barn?
    Själv är jag en längtande tjej som vill ha barn snart, dock vill jag hitta kärleken först och lära känna honom =)
    skriv skirv skriv till mig =)

• Svar på tråden Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?
  • Lucky Little Me

*suck* nu sitter man å tråkar igen, är hockey på tv å två dalarna lag spelar, karln e dalmas, leksand vann tydligen å så håller mora på å spela å d går tydligen bra för jävlarns va älsklingen skrattar å tjoar å har sig. :-P

• små fötter
    Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:14:51 följande:
    *suck* nu sitter man å tråkar igen, är hockey på tv å två dalarna lag spelar, karln e dalmas, leksand vann tydligen å så håller mora på å spela å d går tydligen bra för jävlarns va älsklingen skrattar å tjoar å har sig. :-P
    Haha, kul att nån har roligt iaf
    Två i min mage (v32), två i himlen
  • Brooke

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:14:51 följande:

Roligt värre *asg* not
  • Lucky Little Me

ja han verkar ha mega skoj, jaha nu vann tydligen mora också, hörde ett högt YES!! å en smäll typ som att han klappa händer eller nå. hahha, han e allt lättroad min lilla dalis. hihi

• Brooke

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:19:34 följande:

ja han verkar ha mega skoj, jaha nu vann tydligen mora också, hörde ett högt YES!! å en smäll typ som att han klappa händer eller nå. hahha, han e allt lättroad min lilla dalis. hihi
    eh det där låter nästan som min brorsa :/ Du är la inte ihop med honom vaH? asg!
  • Lucky Little Me

Ne min lilla Thomas har bara en syster å hon är dubbelt så gammal som oss.

Sandra Örebro skrev 2008-04-06 18:21:48 följande:

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:19:34 följande:
    eh det där låter nästan som min brorsa :/ Du är la inte ihop med honom vaH? asg!
  • Brooke

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:24:48 följande:

Ne min lilla Thomas har bara en syster å hon är dubbelt så gammal som oss. Sandra Örebro skrev 2008-04-06 18:21:48 följande:
    Vikken tur =)
  • Lucky Little Me

hahah ja, hade varit lite skumt annars :-P

Sandra Örebro skrev 2008-04-06 18:35:52 följande:

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:24:48 följande:
    Vikken tur =)
  • Brooke

Lucky Little Me skrev 2008-04-06 18:39:02 följande:

hahah ja, hade varit lite skumt annars :-PSandra Örebro skrev 2008-04-06 18:35:52 följande:
    Haha något. Han är ju ihop med någon annan så :P hehe
  • Lucky Little Me

så tyst d blidde, kom igen, roa mej

Svar på tråden Finns det några Unga/blivande mammor/tjejer som längtar efter barn?