Gravid med första barnet, BF december 2008
Har du också just plussat?
Jag känner mig inte så hemma i de andra gravidtrådarna, så det skulle vara kul med lite andra gravida som har gjort IVF eller liknande.
Har du också just plussat?
Jag känner mig inte så hemma i de andra gravidtrådarna, så det skulle vara kul med lite andra gravida som har gjort IVF eller liknande.
Hej! Kom över till oss "Vi som plussade Mars 2008" vi är några som nyss plussat!
Här har du en som plussade igår efter IVF. Bf 31/12.
Hur mår du?
Va de din första IVF? Hur länge hade ni försökt?
Grattis till plusset!
För mig så var det 5:e försöket. Men vi har bara gjort 1 IVF, de andra 4 har varit frysförsök. Vi har tyvärr haft 2 missfall på vägen så det är en nervös väntan fram till VUL.
Vi har samlats rätt många i den här tråden så du är varmt välkommen dit:
www.familjeliv.se/Forum-7-139/m31497711.html
Hej, jag plussade igår och tycker också det är kul att börja i en ny tråd där alla är ungefär lika långt. Har också gjort IVF.
Yla: Hur har du gjort när du räknat ut bf, har funderat på det förstår du, ska man räkna från mensens första dag fastän man gjort ivf? Läste någonstans att man ska räkna 14 dar innan äggplock men nu är jag förvirrad....
Maria 123: Jag räknade min mens första dag som vanligt, men mesnen inföll faktiskt 14 dagar före ÄP...
Har du kommit på hur du gör?
När ska du ha då då?
Vilken RD testade du på?
Jag tjuvade ju.... hade egentligen TD den 25/4... men kunde inte vänta.
Grattis alla gravida!
Maria123 Grattis!
Den andra tråden startades samtidigt som den här så alla där ska ha i mitten eller slutet december så vi har inte kommit långt alls. Så hoppa gärna över dit du också
Det stämmer att man räknar 14 dagar innan ÄP (man kan också lägga in ÄP som ÄL i uträknaren på FL).