• Anonym (Undran)

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

Jag och min sambo är oense om en sak, jag säger till honom att han har ganska tjock penis och det kan göra ont ibland då säger han neeee den är inte tjock men det tycker jag verkligen om jag jämför med min tidigare partners. Han har 15cm i omkrets och 17cm lång

Vilken omkrets/längd har din partners penis?

• Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?
  • Anonym (Man)
    Anonym (temp) skrev 2024-02-21 14:43:03 följande:

Såklart att det finns. Enligt statistisk överslagsräkning är antalet följande::

17 cm:  50.000 män i Sverige
    18 cm:    5.000 män i Sverige
    19 cm:       100 män i Sverige
    20 cm:       200 män i världen
    21 cm:           2 män i världen

Yay, enligt din helt påhittade tabell utan källa är jag med i absoluta världseliten 😎
  • Anonym (temp)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-21 14:55:53 följande:
    Yay, enligt din helt påhittade tabell utan källa är jag med i absoluta världseliten 😎

Jag har försökt att läsa ut ytterligheterna ur dessa diagram och multiplicerat procenttalen med antalet män. Provat att göra detsamma, du kanske kommer fram till andra siffror.

Jag skulle snarare gissa att du mäter fel.

Källa: Veale, David; Miles, Sarah; Bramley, Sally; Muir, Gordon; Hodsoll, John (June 2015). "Am I normal? A systematic review and construction of nomograms for flaccid and erect penis length and circumference in up to 15 521 men: Nomograms for flaccid/erect penis length and circumference". BJU International
  • Anonym (Madame)

17 lång
    13.5 omkrets.

Perfekt för mig skulle jag säga. Fyller ut bra både bak och fram och går att göra deepthroats.

Haft sex med flera betydligt större och längre men det var ju bara jobbigt. 

• Anonym (Normalt)

Finns jättemånga som har längre än 20cm, och även grova.
    min tjej föredrar 20+ och grov (16-18cm)
    Hon är trång och vi har inga problem med mina 15x11cm.
    Så de är nog skönare med större, men absolut inga problem om man har mindre. de löser sig ändå :)

• PernillaPG

Har mätt en killes snopp och det visade sig vara 7cm i slakt tillstånd med en omkrets på 9cm.

När han fick stånd blev den 11cm lång och 11cm i omkrets.

• Anonym (L)

Oj! Någon har hittat en tråd från 2008! Vad spännande!

• Anonym (M)
    Min mans penis är tydligen 15,5 cm lång och 14 cm i omkrets. När vi har sex så blir de riktigt skön penetration och grovleken är perfekt.
  • EmmaU79

Min älskares är 26 cm och ganska bred.

Såg bara konturen av den första gången, men fattade att det här kommer vara något annat än vad jag upplevt innan.

och så blev det sannerligen.

• Anonym (Mikaela)

Min man har 29cm lång och grov. Den är egentligen för stor men den sitter på världens bästa man så jag försöker vänja mig vid storleken än fast det gått snart 1 år

Svar på tråden Vilken omkrets/längd har din partners penis?