Tips på bra och SERIÖS städfirma i Sthlm för städning hemma!!!
Vi tänkte skaffa hjälp och jag undrar om ngn har bra tips....det vimmlar ju av firmor därute! Tack på förhand.
Vi tänkte skaffa hjälp och jag undrar om ngn har bra tips....det vimmlar ju av firmor därute! Tack på förhand.
Hemfrid. De har jag och är jättenöjd. Har reklamerat en städning (var vikarie då) och blev jättebra bemött när jag klagade. Egentligen inte på själva städningen i självt utan det var strul med tiden.
Vi funderar faktiskt på dem, jag tycker de verkar bäst, maken tycker dock jag ska göra en marknadsundersökning först...pust....
Jag valde dem för att de är stora och är den som är ordinarie sjuk/ledig kommer nån annan (har haft vikarier som kommit mer än 1 gång också), de har kollektivavtal och jobbar miljövänligt. Nu ahr du ju gjort en marknadsundersökning och 100% är nöjda med Hemfrid. *L*
Vad betalar ni för städningen hemma?
Jag betalar som företag (driver företaget i hemmet) och betalar timpris på 350:- ink moms. Om man är privatperson så betalar man månadsavgift beroende på vart man bor och hur ofta och hur många timmar man har.
Jag betalar svart 600 kronor för 3-4 timmar.
Maria med 3 skrev 2008-04-13 09:12:08 följande:
Ja, fast nu får ju alla dra av halva arbetskostnaden. man får tillbaka det på skatten. Man ska bara fylla i nån blankett från skatteverket.