Vart försvann sidan om den unga tjejen som var gravid?
Åkte iväg på kalas och nu är den borta?
Hade varit intresant att veta hur det gick för tjejen...
Åkte iväg på kalas och nu är den borta?
Hade varit intresant att veta hur det gick för tjejen...
Va?! Var den bloggen fejk? Hur avslöjades hon? Det hade jag aldrig kunnat ana, så naiv man kan vara Följde ju den varje dag. Hon skrev ju trovärdigt...
hannahlilla: Du är smart!
den var fejk..
bilderna var inte hennes utan på andra barn, video klippen var inte hennes och hon hade tydligen gjort om dom
sen så hette hennes son (kriss) från början och sen max
ip dressen var från någon i malmö men hon sa att hon bode i göteborg, ja sen när någon kom på henne så försvann både hennes blogg + "max" pappas blogg + en annan internet sida hon hade
trist för många trodde på henne och följde bloggen
Vf gör man något sånt? Läste också innan om det och jag kan ju erkänna att jag gick på det!
mammakiznic.blogg.se/
men är ni säkra på att bloggen var fejk då? tänkte så det inte blivit nått missförstånd någonstans på vägen bara!
hannahlilla: oj men van vad stört, brukade läsa den bloggen ibland!
men vad är det för människa som håller på sådär igentligen??
Ang "Maja" som hade viungamammor.blogg.se så var ju hon tvungen att godkänna kommentarerna innan dom visades på bloggen. Det var tydligen många som hade skrivit att hon var fejk från första början men hon tog bort dom kommentarerna så inga andra kunde se dom. Därför spreds inte misstankarna. Det var först efter bloggflytten som alla kommentarer kom med direkt och inte behövde godkännas av "Maja", därför spreds liksom ryktet vidare och alla kom på att hon var ju fejk genom att läsa andras kommentarer
De första jag tänkte när jag läste bloggen var att hon måste va fejk men eftersom inga andra verkade tro det (vad jag trodde), eftersom alla hennes kommentarer bestod av "vad duktig du är" osv, inget om att du är inte riktig liksom, så antog jag att hon var riktig.
Dum man är som ändå gick på de men så fort man sett vad andra hade upptäckt så såg man ju själv hur tydligt det var Jaja hon hade nog roligt åt det iaf
haha vart på lunar?
hon hette ungmamma93 tror jag på lunar. dessutom var hon med i en interjuv i Alltombarn. troode med att den far fejk från början och sedan visade sig stämma.