• Terese87Svensson

ung mamma, 15 till 18 år

Hej!
    Mitt namn är Terese Svensson och läser till fritidsledare på kristinehamn folkhögskola. Jag håller nu på att skriva mitt examensarbete som handlar om ungdomsgraviditeter. Så jag skulle behöva en ung mamma, gärna mellan åldern 15-18 år som skulle kunna tänka sig att ställa upp i en intervju med mig. Intervjun kan göras över msn!
    Syftet med arbetet är hur man kan hjälpa och städja en unga mamma.

Är du intresserad så skriv gärna till mig!
    Vore tacksam för just din hjälp!

Med vänliga hälsningar Terese

• Svar på tråden ung mamma, 15 till 18 år
  • Twiist3d

Ska du skriva om ungdomsGRAVIDITETER eller hur det är att vara en ung mamma?

• kanaan

Förmodligen om unga mammor.. Men även hos unga mammor krävs ju en graviditet.

• Twiist3d
    kanaan skrev 2008-04-17 13:53:22 följande:
    Förmodligen om unga mammor.. Men även hos unga mammor krävs ju en graviditet.
    förmodligen? hon skrev:
    Jag håller nu på att skriva mitt examensarbete som handlar om ungdomsgraviditeter.

Men sen skrev hon:
    Så jag skulle behöva en ung mamma,

lite missvisande?
  • SofieFrank

hej hej! jga hjälper jätte gärna till om det handlar om att vara gravid ung....

kram

• wonky

Hejsan.. jag är 17 år och ska få barn till sommaren.. knodden kommer nån gång i augusti.

skulle kanske vara lite kul att hjälpa till om de e ok..

har läst mycket i bloggen "vad tycker ni om unga föräldra.. där sitter folk och klandrar ner på dom som är yngre än 25 och ska skaffa barn. det gör mig så arg när dom gör de.

Men hjälper dig om du vill de.

Mvh Ewa-Lena

• Terese87Svensson

Hej!
    Jag har nu fåt tag på intervju personer och behöver därför inga mer!
    Tack för visat intresse!
    Kram Terese

Svar på tråden ung mamma, 15 till 18 år