han fick inte ens hälsa på pappans nya + sin halvbror pga ögoninf.
Jag och sonen var i en affär idag och då dök pappan, hans nya och deras unge upp.
Sonen gick med pappan lite i affären och jag gick ut för min köplust försvann.
När sonen kom till bilen med sin pappa sa han att jag vill ju hälsa på henne oxå.
Men han sa nej pga ögoninfektionen som sonen fick i måndags och idag hade han inget var i ögonen, inte heller inatt vilket pappan visste om.
Tydligen hade inte hon och deras unge gått tillsammans med pappan och vår son i affären pga ögoninf. men inte 17 hoppar den infektionen på dom, inte heller smittar en kram och deras unge hade nog svårt att bli smittad då han satt i en bilbarnstol mitt i en kundvagn (han är bara 4 månader) och vår son är 3,5 år och når inte över kanten på kundvagnen.
Jag blev sur för även om jag inte ville vara i affären med dom så fick sonen stanna kvar och jag har aldrig sagt att hon inte får träffa sonen.
Pappan kramade och pussade sin son därför tror jag problemen med infektionen låg hos henne.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-19 15:48
Just det .. vår son är inte speciellt kramig av sig så att hon inte ens kunde gå i närheten av pappan och pojken är nog det som stör mig mest. Han fick alltså inte ens hälsa på henne genom att säga Hej.