• Ida sofia

Någon nybliven mamma i örebro??

Hejsan! Finns det någon mamma i örebro som oxå har tröttnat på långa ensamma promenader?? Alla mina vänner jobbar eller pluggar å dagarna. Vi gick inte i någon föräldrar grupp så känner ingen med bebis. Har en dotter på 5 år som är på dagis om dagarna. Brukar passa på att gå en rejäl promenad under den tiden. Vore kul om någon ville följa med, eller bara ses å fika lite. Edvin vill ha bebis kompisar..*s*

• Svar på tråden Någon nybliven mamma i örebro??
  • Perniilla

Hejhej, här är en till som känner sig lite ensam =) Har en son som föddes 13 februari..jag har inte så mycket att göra om dagarna..blir att se på tv och ta nån promenad då och då =) Tar gärna sällskap på promenaden..och kan vara bra för Elias att få kompisar =)

• Ida sofia

Låter jätte trevligt!!  :)  Då är dom ju nästan lika gamla. Edvin blir så glad när han får se andra små barn. Hoppas bara på att få ny vagn snart, 3:e gången nu min vagn är inne på lagning. *skit vagn* Så man kan visa sig balnd folk, låne vagnen är sååå ful. Edvin skäms verkligen när han ligger i den*S* Elller jag skäms nog mera...!Ha en trevlig kväll.

• Perniilla

Usch, låter inge vidare..elias är inte på världens bästa humör nu när pappa är iväg på jobbet, han började skrika så högt han kan så fort pappa gick iväg..gjorde han igår också..så jag ska ut på promenad nu och hoppas på att han blir lugnare..vart i örebro bor du nånstans?

Svar på tråden Någon nybliven mamma i örebro??