Ge mig ditt bästa tips på Dop Låt!
Min bästa vän ska sjunga på min sons dop men vi behöver tips på låtar!
Min bästa vän ska sjunga på min sons dop men vi behöver tips på låtar!
Vi hade "Bridge over troubled water" för jag gillar texten och det är det jag vill förmedla till min dotter, att alltid finnas daär vad som än händer.
Jag tog mig friheten och ändrade lite i texten till "Gabriellas sång" så att den passar ett litet barn, nu gäller det bara att hitta någon som kan sjunga den :)
Creed - with arms wide open. Om man gillar lite rockigare stuk. den e fin. handlar om när sångaren e bandet fick veta att han skulle bli pappa....tror jag.
Älskade banr- finns på dopguiden om du/ni vill höra den. . .Min syster kommer sjunga den på min dotters dop. Det kommer bli grymt fint
Åhhh creed hade jag inte en tanke på! Vi har iaf valt ut 3 st låtar som skall sjungas av henne... Kommer bli så fint...
Välkommen till jorden - Lotta Ahlin
ni som haft alskade barn till dop vart hittade ni noter till den?
En vän till mig delade en länk på facebook igår med en låt av en tjej som heter Ida Boija. Verkligen en jättefin låt att ha på ett dop!
" rel="nofollow" target="_blank">
Allting har sin tid
Kärleksvisan, fast man sjunger "för att VI älskar dig..." och så vidare, istället för "jag" :)
Vi hade Sarek- lilla du. Jättefin!! Synd bara att ljudanläggningen strulade... :0
Gudmor sjöng "Välkommen till jorden" av Dileva på dotras dop. Hade också "Sov du lilla" och "De vet väl om att du är värdefull": Sistnämnda valde dock det andra föräldraparet, jag är så sinnessjukt trött på den låten efter att ha jobbat i kyrkan och den spelas på VARJE dop och VARJE konfa.