• Peura

Ge mig ditt bästa tips på Dop Låt!

Min bästa vän ska sjunga på min sons dop men vi behöver tips på låtar!

Jag är Stenrik! Jag har 4 underbara grabbar i mitt liv!
  • Svar på tråden Ge mig ditt bästa tips på Dop Låt!
  • lovemummy

Vi hade "Bridge over troubled water" för jag gillar texten och det är det jag vill förmedla till min dotter, att alltid finnas daär vad som än händer.

• Snax

Jag tog mig friheten och ändrade lite i texten till "Gabriellas sång" så att den passar ett litet barn, nu gäller det bara att hitta någon som kan sjunga den :)

• Kaldorei

Creed - with arms wide open. Om man gillar lite rockigare stuk. den e fin. handlar om när sångaren e bandet fick veta att han skulle bli pappa....tror jag.

• Lindyn

Älskade banr- finns på dopguiden om du/ni vill höra den. . .Min syster kommer sjunga den på min dotters dop. Det kommer bli grymt fint

• Peura

Åhhh creed hade jag inte en tanke på! Vi har iaf valt ut 3 st låtar som skall sjungas av henne... Kommer bli så fint...

Jag är Stenrik! Jag har 4 underbara grabbar i mitt liv!
  • Cakes

Kärleksvisan, fast man sjunger "för att VI älskar dig..." och så vidare, istället för "jag" :)

• bubbel

Vi hade Sarek- lilla du. Jättefin!! Synd bara att ljudanläggningen strulade... :0

• fluu

Gudmor sjöng "Välkommen till jorden" av Dileva på dotras dop. Hade också "Sov du lilla" och "De vet väl om att du är värdefull": Sistnämnda valde dock det andra föräldraparet, jag är så sinnessjukt trött på den låten efter att ha jobbat i kyrkan och den spelas på VARJE dop och VARJE konfa.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Ge mig ditt bästa tips på Dop Låt!