• MonkeyFlower

Spontant gravid direkt efter ett misslyckad FET

Har nagon varit med om samma mirakel? Blev spontant gravid direkt efter ett misslyckad FET, hur har det gatt for er.. gick det bra hela vagen... jag menar graviditeten...

• Svar på tråden Spontant gravid direkt efter ett misslyckad FET
  • Lycklig 78

Nej, har inte varit med om det men vill bar önska dig ett jättegrattis, det är klart att det kommer att gå bra.

• Bling1975

Jag har varit med om det och i vårt fall var det verkligen ett mirakel eftersom min mans spermier var i princip helt utdömda så ICSI skulle vara vår enda chans. Nu slutade det tyvärr i mf i v7 innan jag hade förstått att jag var gravid (eftersom det var omöjligt) men det tror jag inte berodde på att det var spontant.

Men jag önskar dig verkligen lycka till! Grattis!

Stitch längtar efter Lilo
  • MonkeyFlower

Tack for att ni har stotat mig...

Bling1975: Jag ar ledsen att det slutade sa olyckligt for dig.. Jag onskar ocksa dig och alla andra lycka till...

• Champagne77

TS: grattis . Gjorde du stimluerad FET med progynon? Fick du ÄL precis som du skulle direkt efter? Har du alltid ÄL av dig själv i vanliga fall?

• MonkeyFlower

Lycklig77: Tacka, Ja jag gjorde stimulerade FET med progynova. Förmodligen så fick jag ÄL direkt efter (blev ju gravid ). Jag vet inte om jag får ÄL av mig själv i vanliga fall eller inte... men jag har PCO-S.. jag har många äggblåsor.. Hur är det själv med dig.. Är du också inne med IVF?..
    Jag är i v.22 just nu.. och allt är fint..

• Missetass

Jag blev gravid naturligt mot alla odds (endo och manlig faktor) i den cykel jag skulle gjort FET men där embryona inte klarade upptiningen. Jag skulle gjort det i en naturlig cykel och i samma cykel blev jag gravid. Det slutade dock med ett tidigt missfall.
    Så omöjligt är det inte. Lycka till och hoppas det går bra hela vägen!!

(¯`°?.¸ ♥ I detaljerna avslöjar sig helheten♥ ¸.?°´¯)
  • Champagne77
    MonkeyFlower skrev 2008-06-20 23:48:56 följande:
    Lycklig77: Tacka, Ja jag gjorde stimulerade FET med progynova. Förmodligen så fick jag ÄL direkt efter (blev ju gravid ). Jag vet inte om jag får ÄL av mig själv i vanliga fall eller inte... men jag har PCO-S.. jag har många äggblåsor.. Hur är det själv med dig.. Är du också inne med IVF?.. Jag är i v.22 just nu.. och allt är fint..
    Hej, har gjort ett IVF (ET + 1 FET) men inte lyckats . Har nu uppehåll under sommaren o hoppas på att bli spontant gravid .
Svar på tråden Spontant gravid direkt efter ett misslyckad FET