• wholelottarosie

Unga gravida i sthlm som inte fick plats i Xists föräldrarutbildning?

Hej!

Tillhör tyvärr en av de unga gravida som inte fick plats i Xists föräldrarutbildning. Har däremot fått en inbjudan till att komma dit och träffa andra unga gravida den 28:e maj och min fråga är helt enkelt om det är fler här som ska dit? Vet ej om blivande maken kan följa med då han jobbar HELA tiden och då skulle det vara roligt att ha kommit i kontakt med någon annan som ska dit :)

• Svar på tråden Unga gravida i sthlm som inte fick plats i Xists föräldrarutbildning?
  • corrob

tycker du ska gå ! jag var där på föräldrarutbildningen, och när jag fått min lilla flicka så kommer jag vara där på öppna förskolan :D

• vi2blir3

hej hej! jag ska gå på utbildningen men jag kommer att vara där den 28:e maj för att aträffa fler unga gravida!
    Jag har letat länge efter någon som är i ungefär samma situation, ålder och vecka som jag

hur gammal är du?
    när är du beräknad?

• wholelottarosie
    vi2blir3 skrev 2008-04-25 14:50:48 följande:
    hej hej! jag ska gå på utbildningen men jag kommer att vara där den 28:e maj för att aträffa fler unga gravida!Jag har letat länge efter någon som är i ungefär samma situation, ålder och vecka som jag hur gammal är du?när är du beräknad?
    Va kul :) Jag är 19 och är beräknad till den 6-8 augusti (har fått tre olika datum). Själv? :) Letar också efter andra i ungefär samma ålder och situation, känner mig lite ensam då ingen som jag känner är gravid.
  • Car0liine

Jag ska vara med och gå på xsist (den som börjar nu på tisdag 6/5) synd att du inte kom med..

Jag är 19 och ska ha barn 23 juni..

Svar på tråden Unga gravida i sthlm som inte fick plats i Xists föräldrarutbildning?