• Sweety

Efter hur lång tid kom plusset?

Hur länge hade ni varit tillsammans innan det stora plusset kom?

• Svar på tråden Efter hur lång tid kom plusset?
  • FrökenFifi

2 år och 8 månader ungefär.

• Meria

Var 22 och vi hade varit tillsammans i 4½ år då.

♥ Loketok 0612 & Lillfräs v.8 ♥
  • LittleMissN

Hihi vi var tillsammans i 2½ mån sen plussade vi oplanerat men ändå inte, vi ville ju någon gång i framtiden ha barn tillsammans! :)

Nu har vi varit tillsammans över ett halvår och det fungerar bra mellan oss och vi är gravida i v.19!

Älskar man varandra och det känns rätt så go for it! :) Man har ingenting att förlora! Jo en massa år för ingenting, har ett 4 årigt samboförhållande bakom mig.

Jag menar det finns ingen garanti bara för att man levt med varandra en längre tid att det kommer att hålla för evigt! :)

Mvh Nath

• Mammasplutt

4 år och nu tre år senare efter våran son kom så kom det nya efterlängtade plusset :)

• hunybany

Ja ni :P vi vart tillsammans 14/12-07.. och vi fatta direkt att det här var på riktigt, vi hade inte känt såhär innan någon av oss..

Så i början av januari flyttade vi ihop..

Och 19/1-08 stod vi där med två streck på stickan :P

Det går inte och bestämma över livet, det gör ändå som de själv vill..

Vi bor ihop i vår 2.a, är nu i v 19.. men i juni flyttar vi till vårat radhus :) Trivs så otroligt bra ihop!

• Jenny87

3,5månad var vi tillsammans innan plusset kom. vi tillbringade nästan hela våran ettårsdag på bb eftersom jag blev igångsatt. Sen föddes han 17 minuter efter vår ettårsdag...

Mamma till Måns 071113
  • hannahlilla

I åtta månader hade vi varit tillsammans när vi fick det oplanerade plusset, still going strong, snart 2½ år tillsammans.

Elvira, 19/3-07.
  • 10000volt

3 veckor efter att vi träffats blev jag gravid, då var jag 18år.
    Plussade gjorde jag i graviditetsvecka 6, och då hade vi kännt varandra i drygt 2 månder!

Idag har vi en tösabit på 6 månader, bor tillsammans, har bil, båt & bostadrätt. Det rullar på kan man säga (:

• stinamaria

Ganska exakt 1,5 år. Nu har vi varit tillsammans i lite mer än fyra år.

• becky J

Vi var tillsammans i 7 år innan vi kände oss redo för att skaffa barn. Sen blev jag på smällen direkt, så två veckor efter vi beslutat att starta bebisverkstad kom plusset.

• hellokiller

ungefär tre år. :) Nu är jag i vecka 16 och blir bara större och större

• ElinD

jag känner för att svara jag med :P
    4 månader var vi ihop. 3 månader efter det tog slut plussade vi! HAHAHAHA

• Helena 82

ca 6 månader..sen kom pluset!

Svar på tråden Efter hur lång tid kom plusset?