Nutrilett? Vilket pulver är bäst för snabb viktnedgång?
Jag tänkte köra 2 veckor... hur mycket har ni gått ner på två veckor - vi som kört med pulver?
Jag tänkte köra 2 veckor... hur mycket har ni gått ner på två veckor - vi som kört med pulver?
Cambridge ger ju absolut snabba resultat, ingen tvekan om de. Kör ren kur 2 veckor. 1 vecka upptrappning. Sen viktväktarna så ska de säkert gå bra. Men va medveten om att när du börjar äta så sammlar du på dej vattnet igen så ett par kg uppåt blir det iaf.
Lycka till!
men ni som har gått ner ca 5-6 kilo på två veckor - hur många centimeter minskade ni?
Efter 2 veckor hade jag gått ner 6 kg. 7 cm midjan, 5.5 cm höften.
Låter ju helt perfekt! Körde du "ren" kur?
Dom tre första veckorna körde jag ren kur. Jag har ca 15 kg till som ja skulle vilja gå ner. Ja eftersom du inte har så många kilon som du vill bli av med så tro ja att du vinner på det i längden att äta en nyttig lunch utan kolhydrater och resten pulver.
Nu har jag köpt naturdiet så imorgon börjas det! Jag är lite orolig för hur det kommer gå att jobba... om jag kommer var hungrig...
Jag gick på en 3 veckorskur med Nutrilett för ca 6 månader sen. Åt 4-5 "portioner" per dag och hade en "äta-vanlig-mat-dag" i veckan. Jag gick ner ca. 6 kg och gick inte upp någonting efteråt trots att jag åt som vanligt!
Nu är det dags igen, lika bra att passa på innan sommarn , jag börjar imorgon! Hoppa att det går lika bra då.
Lycka till med din viktminskning TS!
Någon som kollat hur fettprocenten ändras under dietens gång, inte särskilt intressant om man går ner bara i muskelmassa och inte fett.
De där "två kilona" som många går upp igen direkt efter dieten är inte i första hand vätska, utan kroppens energireserv i form av glukos i musklerna.
Jag kollar fettmängden hos min konsulent. Går man på ren kur med cambridge så bränner man enbart fettet och inga muskler.
Kul att det är fler som ska börja! Lycka till du också SessanSessan!
Bantningspiller ThermaCuts - http://track.thermacuts.se/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=516&pid=115&bid=advandec Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.