Gör detta ONT?
Hej!
Jag skulle ha varit på en undersökning där man kollar så att det är fritt till äggledare och livmodern, detta gör man med hjälp av kateter där man sedan sprutar in luftbubblor?! Är det ngn som gjort detta och gör det hemskt ont?? Tyvärr blev det ju strejk så jag får vänta ytterligare en månad....men man börjar bli ganska van nu efter snart 2 års försök...Jättetacksam för så många svar som möjligt från er som gjort detta!!E nämligen känslig för smärta..Hille!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-04 17:25
Tack för era svar, jag vet att det nog känns obehagligt. mm. Men detta är väl ett nödvändigt ont för att se vad som eventuellt är fel?! Tack ni som svarat, mvh Hille76
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 13:01
Hej!
igår va jag o gjorde spolningen och tyvärr så va det totalstopp i den vänstra sidan, men den högra ska tydligen fixa detta ändå,men vad överaskad jag blev...det kändes ingenting!!!förutom när han satte in katetern ett nyp ungefär. Jag tog en diklofenak 50mg supp en 45 min innan. Så nu e det gjort, han sa att det nu skulle bli lättare för ägg och spermier att ta sig fram så jag ska försöka 3 mån till sedan får jag höra av mig om det inte tagit sig på naturlig väg..då ska jag få ngn medicin för att stimulera ägglossningen.Så nu e det bara att köra på i helgen och hoppas på att det är ngn som vill simma in hahahahaha, he det gott, Helena!