• Ellasario

Förskolor i Norrköping, Nova?

Jag har sökt förskoleplats för min lilla tös och på blanketten jag fick tillbaka står det att hon sitter i kö för en förskola som heter Nova?

Hittar den inte på internet och kan inte googla efter den så jag tänkte höra om det finns någon här som kanske vet vad det är för nån, var den ligger och så?

Är den "bra"? Hur stora grupper, osv.........

Lämnade in anmälan sent då det blev strul med min praktik...
    Så jag är väl glad för vilken plats som helst

Men det vore bra att få veta =)

• Svar på tråden Förskolor i Norrköping, Nova?
  • Maliin87

hej , min dotter går på Nova förskola :)
    Hade lite svårt jag med och hitta . Men den ligger på Bergslagsgatan 14 , i Marielund .. Om du vet vart Plysaren Förkola ligger så ligger den mittimot det dagiset , i det höga huset .

Jag hade inte heller sökt till den men fick de som " tillfällig plats " , men tycker den förskolan är bra ! Bra personal och så vidare .. Dom är väl om kring 20 barn nu , dom har ju som 2 avdelningar ! Dom har nyligen öppnat avdelningen "nova" så dom har bara dom lokalerna nu , tills årskiftet om jag inte minns fel .. Så då ska dom få nån annan stans .. men aa du får nog veta lite mer när du går på inskrivningen :)

Hoppas de hjälpte lite ... kram!

• Saaraah86

Har fått plats på Nova förskola nu i januari till våran son, och vi jag inte ens sökt denna förskola ???? Känns jätte jobbigt!! Ni som haft era barn där? Hur är förskolan tycker ni? Känns inte jätte roligt att det ligger i ett hyreshus och området känns också sådär.. vad säger ni som haft barn där??? Bu eller Bä??? Hjälp!!! ????

Svar på tråden Förskolor i Norrköping, Nova?