Hjälp....
Hej...
Hur gjorde ni den dagen ni blev gravid? ´Ringde ni fört kvinnikliniken och sa att att ni var gravid och sen till barnmorskan....
Jag får knappt aldrig tag på dom....
Hej...
Hur gjorde ni den dagen ni blev gravid? ´Ringde ni fört kvinnikliniken och sa att att ni var gravid och sen till barnmorskan....
Jag får knappt aldrig tag på dom....
skrek, hoppade, jublade
hade int bråttom att ta kontakt till mödrarådgivningen. Då jag själv räknat ut att jag va i vecka 7 så tog jag kontakt.
Grattis!
Jag tog det lugnt ett par veckor och ringde sedan till min Mvc och fick en tid för inskrivning.
Har ni ätit pergotime eller nått för att bli gravid? jag har fått för mig att dom vill göra ett extra vul.
jag var i kontakt med min läkare på fertilitetsenheten. så jag maila henne så fort jag fick +. för jag fick det 3 månader innan vi skulle ha börjat med ivf. så då fick jag komma på ett vul i v6 men då såg dom inget, så jag fick komma tillbaka en vecka efter, å då såg man ett hjärta slå
jag fick välja på att göra vul på kvinnokliniken eller fertilitetsenheten, men jag valde fertilitetsenheten, eftersom jag hade så bra kontakt där med min läkare.