• sleeping angel

Öppen förskola i malmö

ja...finns det?
    Kommer från sthlm och där tycker jag det dräller om den men här har jag inte sett nån "reklam" för nån...nu ska jag vissligen inte ha förren i november men undrar ändå...nån som vet?

• Svar på tråden Öppen förskola i malmö
  • Lissie

Hej!!
    Jag vet några öppna förskolor i Malmö,de ligger runt där jag bor,dvs i Slottstaden.
    Den ena är genom st Andreas kyrkan som ligger på fridhemstorget och sen finns där en i Limhamn som jag visserligen inte har testat men jag har hört att den ska vara bra.
    sen finns där Barnens hus som ligger nära möllan.
    finns sääkert många andra på andra områden i Malmö.

Lycka till med er lilla bebis!!

• sleeping angel

Tack! tyvärr funkade inte länken men ser ju ut som det ska gå att hitta på malmös hemsida...tack så mycket

• lilla hej

länken funkade hos mig, det är ett pdf dokument. du har kanske inte program till det?

• Sarita

Det finns inte många alls tyvärr... enligt länken ovan sju stycken i hela stan. Var bor du?

• Sarita

Enens öppna förskola, Celsiusgat 13C - det ligger ju vid Värnhem
    Eller kom till Sorgenfri ÖF på Östra farmvägen 23 C, dit går jag ibland...där är trevligt och inte å himla mycket folk som på t ex Familjens hus.

• snäckan80

Hej! kan rekomendera förskolan i Limhamn,,en bit att åka men väl värt ddet...super trevligt!!! bra o billig fika samt en jätte mysig sångstund!

Svar på tråden Öppen förskola i malmö