• Ninnie

Gravid eller inte?

Hej jag har försökt få barn i snart 6 år och den 29 april i år gjorde jag ett ostimulerat FET och fick tillbaka 2 stycken blastocyster. Igår tjuvtestade jag har inte fått något direkt datum för testning. klinikens test visade svagt svagt positivt. sen när jag kom hem tog jag ett valigt clearblue test och det visade svagt svagt +. Sen tog jag ett clearblue digitalt test och det kom upp relativt snabbt "gravid" (ialalfall inom 2 minuter) Nu vet jag inte om jag är gravid eller inte. Jag blöder inget men har inga direkta andra symtom heller. Jag har tagit crinone gel 8% morgon och kväll kan det göra att det står "gravid" på det digitala testet? Jag är livrädd för att göra ett nytt test och att det inte ska visa något. Kan man få missfall utan att blöda och testa + så som jag gjorde? eller är det bara som så att mitt graviditetshormon inte kommit upp tillräckligt högt än?

• Svar på tråden Gravid eller inte?
  • Dimitra

Wohooooooooooooooooooow!!! Om du inte tagit nån ägglossningsspruta som tex Ovitrelle så finns det inget som ger falskt positivt. Crinone ger det inte.

G R A T T I S ! !

Visst kan det vara någit tidigt testat, det har väl bara gått 10-11 dagar sen FET?

Skriv en artikel till Wikin ~~> www.familjeliv.se/Wiki/
  • flipperkulan

Jag hade knappt några graviditetssymptom alls.. Men testet ska ju inte visa positivt om du inte är gravid.. Är du osäker och tror det var ett 'spökstreck' - testa med ett nytt!  

(¯`°?.¸ ღ♥ MAJA 2008.04.29 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Ninnie

Står det "gravid" på ett digitalt så måste man väl vara gravid. Livrädd för att testa imorgon igen. Har haft lite menskänningar ikväll men det är väl normalt om man är gravid.

• isvbg

Ninnie: Här kan jag ju säga det GRATTIS!!! Testet kommer säkert att bli starkare allt eftersom.

När du läst i din inbox så förstår du, men jag hade inte heller några symtom förrän jag testade och då måste jag varit i v. 5+5 eller nåt.

Lycka till Ninnie!!!

• Love4cats

Aha . Såg den här nu efter du gjort mig nyfiken. Grattis! Lycka till och åh så kul att läsa .

*Allt har sin tid *
Svar på tråden Gravid eller inte?