Har du någon gång beställt mat som du aldrig hämtade?
som rubriken lyder, Har du beställt mat som du aldrig hämtat?
som rubriken lyder, Har du beställt mat som du aldrig hämtat?
Har aldrig gjort det o skulle aldrig göra det heller..
nej
Snart kan man väl inte ringa och beställa pizza längre om folk blåser dem och busringer..
Måste komma ner och vänta på pizzan så de inte riskerar att bli blåsta. Eller ta betalt i förväg via nätet eller nått.
en gång av misstag, ringde en pizzeria och åkte till en annan och blev skitsur när mina pizzor inte var färdiga och sen när jag kom hem sa sambon att han ringt det andra stället, så pinsamt
No way skrev 2008-05-09 22:28:16 följande:
Nej!
Nej, och det skulle aldrig falla mig in! Det är nidingsdåd att missbruka ett system som bygger på förtroende.
Indeed.
När jag var 16 och precis börjat teknik fanns det ett roligt datorprogram som hette Freecall. Med det kunde man anonymt ringa gratis till alla hemnummer i Sverige. Ringde närmsta hak och beställde 45 familjepizzor med extra allt. När polarna sedan begav sig hemåt någon dryg timme senare hade de sett hur det bars ut tornvis med pizzakartonger... :D
Indeed.
När jag var 16 och precis börjat teknik fanns det ett roligt datorprogram som hette Freecall. Med det kunde man anonymt ringa gratis till alla hemnummer i Sverige. Ringde närmsta hak och beställde 45 familjepizzor med extra allt. När polarna sedan begav sig hemåt någon dryg timme senare hade de sett hur det bars ut tornvis med pizzakartonger... :D
Haha! Jag skrattar åt det än idag. Så klockren och genialisk idé, var ju inte mitt fel att de gick på det.