• FruMarie

Vart hitta BILLIGA barnkläder på nätet?

hej!

Jag tillhör den skara som ÄLSKAR all sorts nätshopping

Finns det några ställen på nätet som säljer BILLIGA baby/barnkläder i prisklasser som passar en liten plånbok?

Inte Lindex, HM eller liknande, dem affärerna har jag i stan

071228.. Dagen då våran lilla Julian föddes....
  • Svar på tråden Vart hitta BILLIGA barnkläder på nätet?
  • Rullstolen

Nu finns det absolut bästa!! En sökmotor för alla barnkläder från de svenska butikerna, välj själv vad du vill söka på. Pris, typ av plagg, färg, storlek.. Allt finns där och jag kan bara rekommendera ett besök. För ett tag sedan la de in den senaste rabattkoden för den produkten du sökt fram!

• PaulaDhe

Kolla in fashionista Shop på Facebook. har handlat där och är super nöjd. fina och annorlunda kläder

• Timo01
    FruMarie skrev 2008-05-10 14:54:09 följande:
    hej!

Jag tillhör den skara som ÄLSKAR all sorts nätshopping

Finns det några ställen på nätet som säljer BILLIGA baby/barnkläder i prisklasser som passar en liten plånbok?

Inte Lindex, HM eller liknande, dem affärerna har jag i stan
    Här är det :)
    webshop.tinttu.com
    Tinttu.com är en fantasifylld resa in i sagornas värld!

Hos oss hittar du alltid Barnsliga barnkläder och Tokroliga mössor i lag med smittande skratt.

Hos oss är även Kaninen en kanin och Trollet ett troll, men en mössa är INTE bara en mössa!

Vi vet att barn känner med färg och leker med hjälp av fantasi och figurer, och visar sitt inre därigenom.

De bästa lekarna skapas utan leksaker, kryddade med självaste tråkigheten och ”Jag har iiinget att göra".

Det är dagens sanning att barn är som lyckligast när de får leka och visst vore det hemskt om barn inte fick vara precis så tokroliga och barnsliga som de är?

Tinttu.com har baserats på fritt lekande barn och deras fantasi vars flygande färd vi stödjer helhjärtat.

Låt resan börja, så håll i mössan!

”Ge barnet en lekfylld gåva att sväva genom barndomen med…”
  • Marcus U

Hej!
    Du har ju redan fått många bra tips på sidor som kan hjälpa dig. Om du fortfarande är på jakt så tycker jag att du ska titta in på den här sidan som endast handlar om barnkläder på nätet och guida dig vidare till olika rekommenderade butiker.
    Lycka till!  

• Väljfairtrade

Lägg ner en slant extra köp rättvisemärkta kläder. Titta efter GOTS (Global Organic Textile Standard) logan. Det betyder att kläderna är ekologiska, giftfria samt att krav på sociala kriterier för fabriksanställda följs genom produktionskedjan.

Barnkläder ligger i framkant här, det är snygga och håller hög kvalité.

Titta efter Fairtrade, GOTS och svanenmärkta kläder. Tro mig ni gör skillnad.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Vart hitta BILLIGA barnkläder på nätet?