• Syss Inha

Någon som är mammaledig med spädbarn och vill åka till Thailand i höst?

Har en liten plutt som föddes i början av mars detta året och jag är väldigt sugen på att vara lite "osvensk" och åka iväg till Thailand under en månad eller två i höst.
    Gubben får stanna hemma och jobba

Någon som har samma tanke, eller kanske det finns någon som har erfarenhet av något liknande?

Blir betald semester om man vill se det så

Någon?

*känns som en kontaktannons*

• Svar på tråden Någon som är mammaledig med spädbarn och vill åka till Thailand i höst?
  • Smilie

O herre gud vad säger gubben om detta?
    Min man skulle aldrig vilja att jag åkte i väg med våra barn så han inte fick träffa dem på två månader och skulle ha ge förslaget att han skulle åka med dom så skulle jag aldrig tillåta det.. Lång tid

• Syss Inha
    Smilie skrev 2008-05-14 19:31:11 följande:
    O herre gud vad säger gubben om detta?Min man skulle aldrig vilja att jag åkte i väg med våra barn så han inte fick träffa dem på två månader och skulle ha ge förslaget att han skulle åka med dom så skulle jag aldrig tillåta det.. Lång tid
    Vi kommer hålla oss uppdaterade så ofta det går ifall vi reser.
    Japp, det är långt tid, men om man slår ut det på det stora hela så är det inte så illa om man tänker efter
  • coolchick

Gud så kul! Detta hade jag gärna hängt med på om jag hade passat in i målgruppen, plus klarat det ekonomiskt.
    Tuta och kör, hoppas någon följer med dig!

• inoka
    Svar på #2

Syss Inha skrev 2008-05-14 19:37:16 följande:
    Vi kommer hålla oss uppdaterade så ofta det går ifall vi reser.Japp, det är långt tid, men om man slår ut det på det stora hela så är det inte så illa om man tänker efter
    Gör du helt rätt i :)
    Vi reser till thailand ofta då brorsan m fam bor där och jag har träffat massa mammor med sina barn som bor där periodvis. Männen har kommit på besök *S* Ett litet tips om du reser. Lägg in resan i resedagboken.se. Där kan du skriva och lägga in kort och vänner och fam kan lättare hålla sig uppdaterade.
  • Syss Inha
    inoka skrev 2008-05-15 10:20:58 följande:
    Svar på #2Syss Inha skrev 2008-05-14 19:37:16 följande:
    Gör du helt rätt i :) Vi reser till thailand ofta då brorsan m fam bor där och jag har träffat massa mammor med sina barn som bor där periodvis. Männen har kommit på besök *S* Ett litet tips om du reser. Lägg in resan i resedagboken.se. Där kan du skriva och lägga in kort och vänner och fam kan lättare hålla sig uppdaterade.
    Tackar för tipset
  • Candré

Hej

Såg att du tänkte resa i höstas, men dubbelkollar om du kom iväg eller inte? Älskar thailand och har varit där massor. Är själv mamma ledig nu till en 3 månaders liten kille och funderar på att åka ner till thailand nu, så vore kul att komma i kontakt med dig. Hör gärna av dig!!

• Candré
    Syss Inha skrev 2008-05-14 19:28:58 följande:
    Har en liten plutt som föddes i början av mars detta året och jag är väldigt sugen på att vara lite "osvensk" och åka iväg till Thailand under en månad eller två i höst.

Gubben får stanna hemma och jobba

Någon som har samma tanke, eller kanske det finns någon som har erfarenhet av något liknande?

Blir betald semester om man vill se det så

Någon?

*känns som en kontaktannons*

• gugeligu
    inoka skrev 2008-05-15 10:20:58 följande:
    Svar på #2
    X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
    Vi kommer hålla oss uppdaterade så ofta det går ifall vi reser.Japp, det är långt tid, men om man slår ut det på det stora hela så är det inte så illa om man tänker efter
    Gör du helt rätt i :)
    Vi reser till thailand ofta då brorsan m fam bor där och jag har träffat massa mammor med sina barn som bor där periodvis. Männen har kommit på besök *S* Ett litet tips om du reser. Lägg in resan i resedagboken.se. Där kan du skriva och lägga in kort och vänner och fam kan lättare hålla sig uppdaterade.
    undrar vad de mamorna ade tyckt om den omvända ordningen.
Svar på tråden Någon som är mammaledig med spädbarn och vill åka till Thailand i höst?