• emma777

Gravid med Puregon?

Hej!

Jag ska precis börja med Puregon-sprutor, och kommer bara hinna ett försök före sommaren. Är nu så hemskt nyfiken på om det är någon därute som faktiskt lyckades på första försöket med Puregon? Jag är för övrigt mycket intresserad av massa andra Puregon-erfarenheter också .

Tack på förhand!

Kram Emma

• Svar på tråden Gravid med Puregon?
  • emma777

Ingen? Det känns inte så uppmuntrande inför sprutstart på söndag .

• Pimpinellan

Det är klart att flera blivit gravida med puregon! Både vid IVF och vid egen äl. Vet inte riktigt vad du ska göra,framgick inte av din fråga...
    Jag har tagit puregon inför IVF och har du nån fråga om själva pennan eller tekniken eller annat så kan jag gärna svara! Tyvärr misslyckades själva IVF:en,men andra puregonfrågor är jag fullt kapabel att svara på.

• Michas

Jag har blivit gravid varje gång på första försöket med puregon (IVF). Totalt 5 ggr. Men det där är ju väldigt individuellt + att det skiljer sig en hel del mellan IVF-försök och äl-stimulering för "hemma-försök".

• emma777

Pimpinellan: Jag beklagar verkligen att IVF-en inte lyckades . Stort lycka till inför nästa försök! Vi ska inte göra någon IVF (än iallafall), utan försöka på egen hand först. Tack för erbjudande om att svara på sprut-frågor - inte omöjligt att jag återkommer om det .

Michas: Även om det inte är IVF-dags för oss än så finns det ju naturligtvis med i bakhuvudet att det kan bli aktuellt, och då är det väldigt skönt att höra att någon lyckats på första försöket 5 gånger!! Tack för inspirationen!

• Boomie

Hej Emma

Jag har precis plussat efter min första omgång Puregon (+insemination).

Innan Puregonet hade jag testat 3 omgångar Pergo, enkel, dubbel och trippel utan ägglossning. Men nu har vi alltså fått ett plus

Jag tog 14 sprutor, 50 ie varje dag.

• emma777

Boomie: TACK för mycket inspirerande svar !! Och stort grattis!! Hoppas du får en jättebra graviditet!
    Grattis igen !

• Boomie

Tack tack! Jag hoppas att det går lika bra för dig!

Lycka till

• Boomie

Tack tack! Jag hoppas att det går lika bra för dig!

Lycka till

• Myggan09

Vi blev gravida efter första försöket IVF med puregon. Har nu en underbar liten kille på 1,5.

Lycka till!

• Blicka

Ska själv köra med puregon om mensen kommer efter denna andra insemination med pergotime. Hoppas verkligen att det ger bättre resultat än pergotime. Jag tror bara vi försöker en gång med puregon innan vi går vidare till ivf. Fast helst hoppas jag ju att denna insemination går vägen.

• Cavo

Jag undrar vilken man ska börja med först. 300 600 eller 900 inj. Puregon. Någon som vill svara snabbt o vet ...?! Tack!

• Nin
    Boomie skrev 2008-05-25 09:44:49 följande:
    Hej Emma

Jag har precis plussat efter min första omgång Puregon (+insemination).

Innan Puregonet hade jag testat 3 omgångar Pergo, enkel, dubbel och trippel utan ägglossning. Men nu har vi alltså fått ett plus

Jag tog 14 sprutor, 50 ie varje dag.

Stort GRATTIS!

Fick du Äl med endast Puregon?

Tack för ditt svar :) ser att ditt inlägg är från 2008 :)   
Svar på tråden Gravid med Puregon?