• the Makeupartist

finns det hopp efter 7 st missfall?

Idag tror jag att jag fått mf igen, jag har aldrig haft svårt för att bli gravid bara att behålla fostret.
    Livmodertappen var stängd igår men nu är den öppen och det blöder och gör ont.
    Jag vet inte vad jag ska ta vägen, det är så jobbigt! finns det någon som haft samma problem som jag där det slutat med en normal gravidiet?
    eller finns det någon som vet vad jag ska göra?

• Svar på tråden finns det hopp efter 7 st missfall?
  • Mamma Jansson

Har du vart på utredning?
    Min mans mamma fick oxå mååånga missfall. Dom adopterade två barn och sen så blrv hon gravid igen och fick äntligen behålla det. Det blev min man.
    Men dom vet inte varför hon fick missfall. Det var ju inte samma sorts utredningar på 70-80 talet.

Hoppas att det funkar snart!!!!! Kramar

• the Makeupartist

Tack, jag har bollats runt och inte fått någon utredning men det är dessutom jätteköer till dessa utredningar.
    Jag har en läkare som har brytt sig och ska samla kraft och kontakta honom igen.
    Det känns så långt borta att adoptera, jag vill känna allt det där som att bära ett barn i 9 mån och sedan föda + allt som hör till.
    Det låter lite ego men det ligger så djupt rotat att man ska skaffa egna barn.

• Snöa
    Svar på #2
    Hej Makeupartist,

Titta lite längre ner i forumet, finns två färska trådar ang. detta, startade av Mesina och icg tror jag.
    Så ja, det finns hopp! Jag hade 6 st. innan jag lyckades behålla ett barn.
    Men stå på dig om undredning, pröva att gå privat om det är lång kö. Efter tre missfall ska du ha rätt till utredning. Tyvärr visare dessa i många fall ingenting, men börja där i alla fall.

Lycka till! //Snöa
  • Cico

Det finns hopp! Jag lyckades med graviditet nr 8!

Styrkekramar! / Cico

Svar på tråden finns det hopp efter 7 st missfall?