• bamsefan

Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.

Nu har nog den värsta nervösa väntan fått ha sin tid.Nu börjar man ju faktiskt tro att det här ska gå vägen.Pyrena röjer och magen växer.V32 nu och verkligheten är nu inte långt borta.

• Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.
  • ame3

GRATTIS bamse!!! Oj oj oj vad kul!!!!Har inte varit inne på FL på länge då vår dator strulat! Mina tårar rinner ner för min kind av lycka för er!!!Låter löjligt men SANT:)Njut nu i fulla drag!!!!Har killarna fått något namn???KRAMAR till er alla 4

• LiseM

Oj - nu är jag alldeles tårögd!!! Tänk att du har fött dina fina bebisar, att allt gick så bra och att du låter så härligt lycklig och stark!! Jättegrattis till dig och de dina - allihopa! Vilken underbar uppmuntran för oss som fortfarande går omkring med jättemagen, är lite oroliga, lite rädda och mycket trötta. Tack för att du tar dig tid att skriva från BB! Många kramar, Lise

• bamsefan

Tar mig tid......Ja här finns ju inte så mycket att göra.Mer än det under bara att mata dom små grynen var 3 timme.Och bara det tar 1 timme.Så det är mat mest hela tiden.......Men det är bara underbart.
    Namn får vänta lite,vet inte vad som passar på dom än.

• LiMoFe

Grattis till boysen. Härligt att förlossningen gick så pass smidigt.

• Bakverk

Jag har också följt dig i det tysta...Hållit andan varje gång jag gått in och läst tråden att allt stått bra till med dig och dina pyren i magen..Vad härligt att du har dem hos dig och att det gick så bra att föda ut dem! Lycka till framöver!

• bamsefan

Ja vem kunde ana att det skulle sluta såhär.Nu vill man ju bara få komma hem också.Känslan att kunna röra sig igen är underbar.Man vill hem o pyssla o familja in sig i hemmet.

Tack än en gång för gratulationer.Nu är man extra glad att man kämpat på trots mot gångar.

• bamsefan

Igår fick vi komma hem och nu är det verligt.Mat och sova är livet just nu.Tittar mig blind på mina pyren och glömer själv att sova.Men tids nog kommer det me.

Helt underbart va det att få komma hem.Efter 1 v på bb så skändes rummet som en cell.Nu ska vi gotta in oss här hemma och hoppas att vi ska få allt att fungera.

• majken81

Stort grattis till dina mirakel!!!!

• Finns ingen ledig signatur

Ett stort grattis.....

Svar på tråden Nervös väntan(fortfarande)........fast nu närmar det sig slutet.