• tea1982

Idag kommer bonus! :-)

Nej, det här är inte ännu en sån tråd där man spyr galla över sina bonusbarn (eller det kanske man är välkommen att göra, men JAG tänker inte göra det i alla fall!)

Vi har inte träffat henne på nästan 3 veckor i och med semestrar, flytt och renovering och ÄNTLIGEN ska vi ha henne i helgen!! Har längtat som en tok, avgudar den där ungen.

Måste även poängtera att mycket av vår fina relation beror på att jag och hennes mamma kommer väldigt bra överens, jag antar att vi har tur gällandes det där... men har man kommit över någon så bråkar man inte, så enkelt är det nog..

Vi ska ha en dundermysig helg i solen!!!! kram på er alla, föräldrar, bonusföräldrar och planerare!

• Svar på tråden Idag kommer bonus! :-)
  • Mizz Turko

Äntligen en happy tråd om bonusbarn. Har själv inga erfarenheter av det, men förstår inte hur man som vuxen kan spy "galla" över barn??!!

Mer om glada trådar här på FL.

• tea1982
    Mizz Turko skrev 2008-05-30 10:31:21 följande:
    Äntligen en happy tråd om bonusbarn. Har själv inga erfarenheter av det, men förstår inte hur man som vuxen kan spy "galla" över barn??!!Mer om glada trådar här på FL.
    Jag har också väldigt svårt att förstå det men folk befinner sig tyvärr på sandlådenivå alltför ofta i sina förhållanden. Och är man mentalt ett barn själv så blir man svartsjuk, misstänksam och arg på minsta lilla sak.
  • mludvigs

Ja helt underbart att läsa att det faktiskt finns människor som älskar sina bonusbarn!

Tack!

• Namnam

Tror din relation till mamman gör mycke.

Egentligen är det inte barnen det är "fel" på, det är vi vuxna som har svårt att uppföra oss som vuxna.

Ha en trevlig helg i solenCool

• tea1982
    Namnam skrev 2008-05-30 12:09:39 följande:
    Tror din relation till mamman gör mycke.Egentligen är det inte barnen det är "fel" på, det är vi vuxna som har svårt att uppföra oss som vuxna.Ha en trevlig helg i solen
    Så är det ju, sorgligt nog. Vi borde veta bättre...
  • Emmixen

Jag älskar mina bonussyskon. De är mitt allt. Att vi inte är biologiska syskon kvittar, för vi har de banden känslomässigt ändå (inte alla, men de flesta). Vi kallar varandra "bror" och "syster" och ställer upp för varandra i vått och torrt.

Svar på tråden Idag kommer bonus! :-)