Finns det flera som har inga grav.symptom och är gravida(ivf)???
Hade många symptom i början men nu har jag inga! Mår bra som innan jag blev gravid. Finns det flera?
Hade många symptom i början men nu har jag inga! Mår bra som innan jag blev gravid. Finns det flera?
jag mådde toppen hela tiden!
kännde inga grav symtom alls ingenting fram tills vecka 19 då det började röra sig i magen..
är nu nu i vecka 40+2 o bara väntar..
jag vart gravid normalt o inte av ivf..
Hej lina822,
Du skrev att du hade många symptom i början men att dom avtagit nu. Jag känner likadant. Jag vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken men än så länge är jag gravid (hade testdag 15/5)! Jag tar fortfarande progesteron 2ggr/dag, vet inte hur dom påverkar.
Hoppas att allt är OK med dig
och lycka till med din graviditet!
Kram
/Inezzz
Tack Inezz!
Igår kom lite symptom tillbaka och idag mår jag bra igen. Så jag tror att de kommer och går eller kommer inte alls. Tror inte att man ska oroa sig!
kram
Hade lite "mensvärk" ca 3 dagar innan jag testade, men nu börjar det försvinna...Förutom det så har jag väldigt ont i brösten, men det har jag haft sen RD 1, så det känns inte direkt som ett gravsymtom.
Jag hade nästan inga symptom alls de första veckorna om man bortser från det som senare visade sig vara foglossning.
Lycka till, jag håller tummarna för att du lyckats trots få symptom.
Lilja73- Kan man få foglossning så tidigt? Hur märker man det?
Jo tyvärr kan man få det. Framtill över blygdbenet finns en fog som gör ruskigt ont, likaså i där bäckenbenet ansluter till ryggraden. Ondast gör det att ställa sig upp, sätta sig ner, gå i trappor och vända sig i sängen. Min sambo är utbildad massageterapeut och visste precis hur han skulle trycka för att kolla mig. (Att ha en massör i huset innebär INTE att man får massage ofta, ni vet skomakarens ungar har sämst skor). Tack och lov är jag riktigt bra vissa dagar. De andra dagarna vill jag helst glömma. Hoppas att det försvinner som det gjorde när jag väntade dottern. Lycka till och hoppas att ni slipper foglossning
Hej, jag har haft bruna flytningar sedan min testdag den 4/6. Någon som upplevt samma och det ändå slutat bra?