• Strangely

Ultraljudsbilder

dum fråga kanske, men är det någon som har lust att titta på mina UL bilder i mitt galleri och hjälpa mig att lista ut var det ovanför bebisen är på den högra bilden då bebisen tittar åt sidan. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 16:30
    Ser ni vad det är för kön? isf hur ser ni det?

• Svar på tråden Ultraljudsbilder
  • Mini liten

ja e inte alls säker, kan inte sånt där över huvud taget. Så mig ska du inte lyssna på. Men om d är vad ja tycker d ser ut som så är d en flicka..... för en annan bild jag såg, som såg mer eller mindre lika ut mellan benen var en tjej. Men som sagt, ja kan inte alls d där. d är enbart en gissning. Så lyssna inte på mig Räcka ut tungan

• Drömmerdrömmar
    Mini liten skrev 2008-06-02 16:26:11 följande:
    tror att d bara är en arm som skymtas lite, svårt att säga =0) men ja tycker mig kunna se va d är för kön i alla fall =0P
    Ja men guuud vad väl man såg könet :D haha vad kul :)
  • Drömmerdrömmar

nej nu blev jag osäker haha först var jag stensäker på att det var en pojke.. men sen när jag tittade nogrannare ser det ut som en "pulla" och en snop" över :D hiih..

ska inte gissa mera :)

• Mini liten
    Drömmerdrömmar skrev 2008-06-02 16:33:01 följande:
    Ja men guuud vad väl man såg könet :D haha vad kul :)
    tror du på samma som ja då?? eller har ja fått d hela om bakfoten?? Glad
  • Mini liten
    Drömmerdrömmar skrev 2008-06-02 16:35:21 följande:
    nej nu blev jag osäker haha först var jag stensäker på att det var en pojke.. men sen när jag tittade nogrannare ser det ut som en "pulla" och en snop" över :D hiih..ska inte gissa mera :)
    haha
  • Mini liten
    Strangely skrev 2008-06-02 16:36:58 följande:
    på vilken av bilderna ser ni det? :)
    den som du frågade om...man ser jätte tydligt, d är som en bild "underifrån" rumpan kan man säga. Man ser baksidan av båda låren, osså e d könet där imellan. Men ja kanske är helt totalt vilsen, haha, o bara tror att d är d ja ser
  • Strangely

Du menar det jag undrade över var det va. haha! jag tycker oxå det ser ut som en pung och en snopp.

• Mini liten
    Strangely skrev 2008-06-02 16:41:00 följande:
    Du menar det jag undrade över var det va. haha! jag tycker oxå det ser ut som en pung och en snopp.
    nej ja menade att d va den bilden som du undrade över, som ja såg d på. Ja tycker d ser ut som en liten mutta =0P, men som sagt, ja vet inte alls.

Lägg ut d som en ny fråga i en ny tråd, om folk ser va d är för kön. För dom som vet ser d nog jätte lätt, för ja tycker d är en jätte tydlig bild
  • Sirendes

Jag kan inte se ditt konto eller dina bilder, skulle gärna tagit mig en titt, har själv en ultraljudsbild från vecka 13 och funderar massor kring om man kan se något alls på den eller inte Glad kul att jämföra!

Svar på tråden Ultraljudsbilder