• Sista babyn

    Hur kan man mobba små barn?

    Ja som texten lyder. Min mans morbror har en tjej och hon trakaserar mina barn som f*n.
    Fattar inte varför.
    Dom har sj, en dotter på 8 mån. som är frisk och välskapt.

    Mina barn 2 år och 1 år får inte vara i närheten av henne och hennes dotter närf hon är ute på landet. Hon låsas ven om att hon är mycket finare än oss andra. Min mans släkt vågar inget säja varken på skoj el säja att hon gör fel till henne.
    Men mig kan dom både skoja och tillrätta visa om jag gör fel. och det är lugnt för mig.
    Känner mig som ett svart får som bara ska ta imot och vara tyst. Helst ska jag inte existera.

    Men jag är ledsen tyvärr gör jag det. Jag hr barn ihop med en ifrån eran släkt och är gift med honom så det är bara att gilla läget.

    Jag fick en förlossningsdepprition med min minsta flicka och då var hon som värst med sina trakaserier om att lillan bara skrek och hon kunde aldrig vara ute hos sin särbo för vi var där med våra barn mm.

    Nu börjar jag tröttna men får inget säja utan då blir jag bara sur. Så resultatet blir M sitter på sin pedistal och jg ska bara hålla tjäften.

    För hon vet och gör allt bäst.

    Till på råga på allt går hon och gnäller att han inte köpte ny bil när dom blev ihop en Jeep Cheroke samt sålt av med sin skog för att bygga upp en 2 miljons villa, så det duger åt henne, Vet inte hur mycket skit jag har fått av den människan för att hans syskon inte bygger om huset samt köper ny bil åt hennes särbo.

    JAG HAR BÖRJAT TRÖTTNA....

    Så just nu pendlar det imellan skillsmässa eller inte.

    Min man vågar inte prata med sin morbror med särbo.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:43
    Ber om ursäkt om ni inte hänger med i tråden men jag är så upprörd måste skriva av mig lite

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-09 23:49
    skall även till lägga att jag är den ända som säjer ifrån men då blir det ett j''''a liv och jag är otrevlig,tjurskallig mm.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 00:30
    Jag och min man har bestämt oss i stort sätt för skilsmässa. Han tycker att trakaseringar är okej

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 08:15
    Han fick ett ultimatum i natt. Landet eller mig. Jag tänker inte fortsätta låta mina barn råka illa ut pga denna människa.

    I morse kom ett surt svar han valde mig och skall alltid stanna hemma.

    Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.

    Är så arg, på denna människa.

    Även om jag älskar min man väldigt mycket så går alltid mina barn före.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 10:58
    Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där.

  • Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?
  • Sista babyn

    men haka upp er på min skilsmässa ni gör det. skrev redan förut att vi löst det ang den biten.

    Nu skall vi bara lösa det med psykopaten

  • Sista babyn
    JeanneDArc skrev 2008-06-10 12:21:38 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:
    Jo men fortfarande- det är ju inte din man som trakasserar er, det är din svägerska (?)! "Skilj" dig från henne istället och låt barnen behålla sin familj och trygghet. Är ju inte säkert att du får bort henne ur deras liv bara för att ni skiljer er, så vad har du då åstadkommit? Ännu en trasig familj, där ingenting löstes ändå och skiljsmässan handlade inte ens om er. Vad hände med i nöd och lust?
    är det bara en som ska jobba för att det skall funka?

    Och det är inte min svägerska
  • SaramedM

    Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:


    massor. Jag tar mina barn i första hand oavsett hur mycket jag älskar min man el inte,Jag kommer att strida med denna människa omhon håller på mot mina barn tills jag dör.Så för att jag värnar om mina barn är jag egoist. ja då är jag det.Denna människa får hålla på precis som hon vill och det accepterar inte jag. Jag kommer driva denna sak väldigt långt om det behövs
    Varför inte bara låta bli att träffa henne?
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 12:47:53 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:
    Varför inte bara låta bli att träffa henne?
    det är ute på landet som vi träffar henne. och vi kommer att sluta åka dit på helgerna nu
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 12:47:53 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:
    Varför inte bara låta bli att träffa henne?
    det är ute på landet som vi träffar henne. och vi kommer att sluta åka dit på helgerna nu
  • SaramedM
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 12:58:49 följande:
    Like sand through the hourglass....
    hahaha
  • Sista babyn
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 12:58:49 följande:
    Like sand through the hourglass....
    [/citat]
    SaramedM skrev 2008-06-10 12:59:14 följande:
    [citat]
    hahaha
    Lätt för er att skratta åt det det är inte era barn som lider
  • JeanneDArc

    Håll barnen från henne bara så är problemet löst...?

  • Sista babyn
    JeanneDArc skrev 2008-06-10 15:58:49 följande:
    Håll barnen från henne bara så är problemet löst...?
    ja det ska vi å då innebär det att vi inte åker till landet och det har ni ju oxå skrikit om att det är fel
  • JeanneDArc

    inte jag. men ni kan ju åka till landet när hon inte är med förstås.

  • SaramedM

    Sista babyn skrev 2008-06-10 16:08:56 följande:


    ja det ska vi å då innebär det att vi inte åker till landet och det har ni ju oxå skrikit om att det är fel
    Ni får ju också dit när hon inte är med, ni får anstränga er för att bjuda hem resten av släkten så att barnen inte mister dem etc

    Om du ena sekunden tycker att din man ska du inte ha längre, hur kan det vara löst på 5 minuter?
  • SaramedM

    Sista babyn skrev 2008-06-10 20:21:38 följande:


    det tog en hel natt ska jag tala om
    Det är ingen tid för ett beslut att krossa sin familj!

    Jag tycker att en sån människa som den kvinnan verkar vara ska inte vara nära barn, helt med dig där!

    Men jag tycker inte det är speciellt moget att slänga sig med hot om skilsmässa hur som helst
  • Flavia

    Kan fortfarande inte förstå att folk hänger upp sig på detta med skilsmässa.. Under stor frustration som denna situation kan mycket väl ord komma som man kanske inte ens menar i stundens hetta. TS verkar ju själv ha sagt att dom har löst den biten, så vad är då problemet med det? Har svårt att tänka mig att inte nån annan person i världen har slängt ur sig nåt man ångrar i olika lägen.. Jag är iallafall inte perfekt

    TS var kvinnans man lika hemsk eller är det "bara" hon som beter sig så illa? För är det bara hon så kan du ju tex bjuda hem mannen och skarpt säga ifrån att hon icke är välkommen om kontakt med honom önskas vill säga. Skulle hon dyka upp också så är det bara att tala om att hon minsann inte kommer innaför din tröskel. (Jag vet, lätt att skriva svårt kanske att efterleva). Hoppas dock innerligt att er sits går att lösa så smärtfritt som möjligt.

    Kram

  • Sista babyn
    Flavia skrev 2008-06-11 10:15:42 följande:
    Kan fortfarande inte förstå att folk hänger upp sig på detta med skilsmässa.. Under stor frustration som denna situation kan mycket väl ord komma som man kanske inte ens menar i stundens hetta. TS verkar ju själv ha sagt att dom har löst den biten, så vad är då problemet med det? Har svårt att tänka mig att inte nån annan person i världen har slängt ur sig nåt man ångrar i olika lägen.. Jag är iallafall inte perfekt TS var kvinnans man lika hemsk eller är det "bara" hon som beter sig så illa? För är det bara hon så kan du ju tex bjuda hem mannen och skarpt säga ifrån att hon icke är välkommen om kontakt med honom önskas vill säga. Skulle hon dyka upp också så är det bara att tala om att hon minsann inte kommer innaför din tröskel. (Jag vet, lätt att skriva svårt kanske att efterleva). Hoppas dock innerligt att er sits går att lösa så smärtfritt som möjligt. Kram
    Nä det irriterar mig att folk hakar upp sig på nått som är löst redan, Och dom har ingen anning om vad det finns för känslor el hur jag prioriterar mina barn.

    Nä hans morbror är alltid välkommen men hon kommer att fara. In här är hon inte välkommen
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?