• make me screem icecream

*De finns alltid någon låt/sång man hatar.

De finns alltid någon låt/sång man hatar. Och mått riktigt illa när man hört.
    En låt jag verkligen tycker är helt kass är symfoni som var med i melodifestivalen för en massa år sen. Jag var liten då (läs ett barn) men jag minns den som en plåga. Än idag har jag svårt för den låten. Och nothing compers to you (hoppas ni vet villken de är har lite dyslexi) med sidney oconnor. Jag hatade den som liten då min mamma tyckte jag hade likadana ögon som henne. Men jag som var ett barn tyckte de var en _Stor_ förolämpning hon var ju flint .

Så villken är eran?

• Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.
  • silverlök

Allt meed Carola!! Hon är gräslig!!

• dio

Kattsippan:

Det finns värre album med Hasselhoff: Jag har två utav dom hehe Hans julskiva, Stilla Natt på tyska är min personliga favorit, åsså hans senaste från 2004, Hasselhof sings america, där han gör covers på kända låtar så som Madonnas La ista bonita och Mammas and the pappas Califonia Dreaming. Det låter vedervärdigt!!!!

• Whippet Monday

Jag vill flippa ur varje gång jag hör Christian Walz - tummen ned!!

• SNULTRAN

Thomas ledin har såå banala texter....typ..hur går den nu??? hmm Vi träffades i en taxi eller var det nån annan stans?? Vaa??

Per Gessle...kan inte sjunga...kan inta fatta att han var så stor förra sommaren och varenda radiokanal hörde man honom på...så tjatigt...

• Snuggenbettan

dio: Hahaha! Jag har också laddat hem Hasselhof sings America. Den är verkligen skrattretande. =)

• Superhönan

Går och fiskar med Gessle eller vilken låt som helst med Gyllene tider. Jag får fortfarande utslag av att tänka på att de kunde göra comeback. Redan när jag var liten förstod jag inte hur de kunde vara populära, nu förstår jag absolut inte hur det kunde fylla Ullevi. Otroligt enerverande dåligt!

• Pindus

haha vilken rolig tråd...Gladavirre, visst var det du som också trodde att hon sjöng "dansa in i ån..." haha trodde jag med när jag var liten...typ för ngt år sedan det gick upp ett ljus:) O blääääääh för Per Gessle...Hemska människa...
    Jag bodde i studentboende i form av en dubblett...där bodde en annan tjej som skrev på sin uppsats o lyssnade på enbart Eric Gadd en hel dag.....sen dess avskyr jag hnm:) även om han faktiskt kom o handlade av mig när jag jobbade på ica östermalmstorg:)

• dio

snuggelbettan:

Men så trevligt. Någon mer än jag som förstår hans briljans hehe

• Aiwendil

Ingen vill veta var du köpt din tröja... URK!!! *kräks lite*
    Den är vidrig!
    Men men.. smaken är som baken!

• dio

Idag kom jag på det: Bodys without organs! Va fan är det för skämt? Gaaaah!!!

• ALY538
    Zazla skrev 2005-06-07 21:43:39 följande:

? Call on me är ju en riktigt tråkig låt måste jag säga
    ? Den där som kom typ samtidigt som barbiegirl. I'm you tamagoochie (stavning) so happy that you love me....
    ? Tror bandet hette Vengaboys och låten gick typ: We're going to ibiza... och alla trodde att de sjöng: We're going to eat pizza...
    ? Günterlåten
    ? Ketchupsong
    ? Den där som gick typ Doob doob doobie doobie doob doob doob, doobie doobie doobie yeah yeah. Doob doob doobie dobie doob doob doob, doobie doobie dobie I don't need your looove... ingen koll på vem som gjorde den eller om den ens gick så....

Me and my. Dom är bra tycker jag faktiskt! - Men är Call on me-låten så gammal verkligen? (bokstaven ville bli stor bara därför att första Me:er skrevs med stor bokstav, ops)
  • ALY538
    Party of five skrev 2005-06-08 10:02:02 följande:

Finsk dansbandsmusik! *kräks* Tyvärr måste jag höra sådan, för karln är musiker och spelar på fester och måste öva (ibland får han sitta med hörlurar på! )

Finsk också!!
  • ALY538
    Party of five skrev 2005-06-08 10:02:02 följande:

Finsk dansbandsmusik! *kräks* Tyvärr måste jag höra sådan, för karln är musiker och spelar på fester och måste öva (ibland får han sitta med hörlurar på! )

Är svensk dansbandsmusik bättre då elr? Bara undrar över detta...ursäktar om det blir flera inlägg nu är inte så van vid Familjelivs sida ännu 
  • ALY538
    Barbalala skrev 2005-06-08 11:55:54 följande:

Nej men den värsta måste väl ändå vara "hej hej, hemskt mycket hej" med Hemliga byrån. Kom i mitten på 80-talet nångång...

Är det inte hej hej, hej så mycket hej?
Svar på tråden *De finns alltid någon låt/sång man hatar.