• Lillafridaa

Unga mammor ?

Är 16 år och gravid i vecka 9, Någon mer ? :)
    Vore roligt att prata med några unga föräldrar/gravida.

Msn...

• Svar på tråden Unga mammor ?
  • good and evil

Usch va jobbigt det lät :-/ Hoppas han inser vad han går miste om och mognar till. Hur gammal är han?

Helennnna skrev 2008-08-15 17:49:37 följande:
    jaha men det va ju bra =) nää jag vill nog inte bli tsm med han igen. åå jag är så sårad :( han är inte redo att binda sig, flörtade med andra tjejer när vi va tsm. så femte gången nu när jag blev sårad va jag tvugen att göra slut. men älskar han såå, å jag VET att jag är tjejen han vill leva med. så jobbigt detta:( förlåt. men va tvungen att skriva av mig. jag är rädd att jag ska ångra mig en dag.. good and evil skrev 2008-08-15 16:14:14 följande:
  • Helennnna

han är 20 i dec. hoppas han inser att han gått miste om nått bra :$vill inte få det att låta som om jag är störst bäst å vackrast. men han har gått miste om nått! :(

good and evil skrev 2008-08-15 17:56:23 följande:

Usch va jobbigt det lät :-/ Hoppas han inser vad han går miste om och mognar till. Hur gammal är han?
  • jen bossman

hej hej.. e 24, hoppas jag inte e för gammal för den här tråden... ;)

jag har 2 barn, en kille som är 3 år och en liten tjej på snart 5 månader...

• good and evil

Ja det är ju klart han har! Har du ensam vårdnad nu, eller delad?

Helennnna skrev 2008-08-15 17:58:14 följande:
    han är 20 i dec. hoppas han inser att han gått miste om nått bra :$vill inte få det att låta som om jag är störst bäst å vackrast. men han har gått miste om nått! :(good and evil skrev 2008-08-15 17:56:23 följande:
  • good and evil

Gammal? Hehe nej inte på långa vägar Jag tycker man är ung även som 30, men när man börjar komma runt 35 - 40 så är det lite i högsta laget för första barnet iaf, enligt mig

jen bossman skrev 2008-08-15 18:00:57 följande:

hej hej.. e 24, hoppas jag inte e för gammal för den här tråden... ;)jag har 2 barn, en kille som är 3 år och en liten tjej på snart 5 månader...
  • Linn och Robin

Fyller snart 20 och har en son på 20 månader planerar för nummer 2, ska testa mig den 31 aug på min födelsedag
    Är fortfarande tillsammans med pappan till sonen, i vinter har vi varit tillsammans i 4 år.

• Linn och Robin

Fyller snart 20 och har en son på 20 månader planerar för nummer 2, ska testa mig den 31 aug på min födelsedag
    Är fortfarande tillsammans med pappan till sonen, i vinter har vi varit tillsammans i 4 år.

• Emeliela
    Emeliela skrev 2008-08-15 17:55:51 följande:
    Hej, en 90:a här med en son på 9 månader :)
    a just det, och en sambo också ja
    My family - My world
  • Helennnna

vi har vårnad båda två. vi bor fortfarande tsm. det tog slut för två månader sedan bara. å vi funkar bra som vänner =) men vi flyttar väl isär nån gång. hehe

good and evil skrev 2008-08-15 18:01:07 följande:

Ja det är ju klart han har! Har du ensam vårdnad nu, eller delad?
  • good and evil

Aha okey Men funkar det bra så är det ju bara att köra på det

Helennnna skrev 2008-08-15 18:28:45 följande:
    vi har vårnad båda två. vi bor fortfarande tsm. det tog slut för två månader sedan bara. å vi funkar bra som vänner =) men vi flyttar väl isär nån gång. hehegood and evil skrev 2008-08-15 18:01:07 följande:
  • lunkentuss

Dancing Sunrise skrev 2008-06-19 23:54:42 följande:

Dancing Sunrise skrev 2008-06-19 23:51:57 följande:hmm, menade ungamammor.comVet inte vad den andra är för sida
    åå vad kul! Har kikat lite efter nån sån sida. Är ju inte jätteung men ändå
    20 år :P å gravdi med andra barnet.. men jag var ung när första föddes.. 18 var jag då =)
  • roulette

Jag tycker du är ung Ska med kika in på den sidan. Föresten jag har bytt namn, hete good and evil förr.

himmelsflickan skrev 2008-08-15 19:15:43 följande:
    Dancing Sunrise skrev 2008-06-19 23:54:42 följande:åå vad kul! Har kikat lite efter nån sån sida. Är ju inte jätteung men ändå 20 år :P å gravdi med andra barnet.. men jag var ung när första föddes.. 18 var jag då =)
  • Fjolltuss

20 år oh har en dotter på 5 veckor. Bor ihop med min sambo sen okt 2003..

• minya

En till 20 åring, har en bebis i magen. Får man vara med?

• Emsan1988

Hej en till som fyller 20 om e vecka och 2 dar, är gravid med första barnet, är i vecka 18+1. Får man vara med?

• sugersweet

Hej! Jag är 22 år och har en dotter som är snart 2 månader. Är väl inte så jätteung om man jämför med många här. Är det någon av er som fått dumma kommentarer av folk som tycker ni är för unga. Själv anser jag inte att åldern spelar någon roll. Känner man sig redo så är det inget fel med det. Jag har däremot fått dumma kommentarer men inte om åldern. Jag hade bara varit tillsammans med min sambo i fyra månader när vi fick veta att jag var gravid. Folk tyckte att vi skulle vänta men vi kände oss redo. Vi flyttade ihop efter en månad och nu över ett år senare så har vi det fortfarande bra tillsammans. =)

• minya

Jag ahr inte fått några dumma kommentarer än, men man ska väll inte ropa hej förren man är över bäcken. Jag har ju inte sagt det till så många heller utan jag vill vänta tills efetr iallafall vecka 12 så man är mer säker på sin sak att de verkligen är något också.

När berättade ni?

• skorpion78

Jag är en tjej på 29år,sonen 9år. Känner mej inte så ung när jag fick min son.

• busfröna

Jag e en tjej på 25 år. Mina barn (3st) är snart 6år, 3år och imorgon 7månader... Separerat från mina första barns pappa och bor nu tillsammans med minsta barnets pappa. Många erfarenheter av just sånt på gott o ont.

O shit vilka komentarer man stött på som ung mamma o vilka krav jag och mina "unga mammor" haft just pga att vi varit UNGA!!!

Så jag hoppas jag platsar här även om jag på långa vägar känner mej ung

Svar på tråden Unga mammor ?